مشروح اخبار


» آئین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک كشاورزي استان کهگیلیویه و بویراحمدبرگزارشد



 در اين مراسم كه با حضور  دکتر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، دكتر شهيدزاده  طي سخناني


آئین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک كشاورزي استان کهگیلیویه و بویراحمد روز چهارشنبه 31 تير ماه سال جاري با حضور دكتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيات مديره و مديرعامل اين بانك در محل سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، در اين مراسم كه با حضور  دکتر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، دكتر شهيدزاده  طي سخناني جهش در امنیت غذایی جامعه و توسعه  و ارتقاء بخش کشاورزی را از مهمترین استراتژی های بانک کشاورزي عنوان کرد و گفت : برای ایجاد امنیت غذایی و ثبات کسب و کار مردم باید زیر ساخت های اقتصادی جامعه ارتقاء یابد و یکی از مهمترین زیر ساخت های توسعه اقتصادی جامعه ، توسعه بخش کشاورزی است .

وي افزود : بانک کشاورزی با در نظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، استراتژی تسریع جریان مالی را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرارداده است و افزایش تولید ، استانداردسازی ،کاهش قیمت تولیدات و تأمین امنیت غذایی از جمله اهدافی است که همواره در دستور کار بانک قرار دارد .

دكتر شهيدزاده  را از دیگر استراتژی های بانک کشاورزی عنوان کرد و گفت : زمینه سازی براي تقویت ادبیات توسعه ، گامی اساسی برای توسعه اقتصادی کشور است . وی اضافه كرد : بانک کشاورزی به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات به فعالان بخش کشاورزی با در نظر گرفتن اهمیت ایجاد فرهنگ توسعه در جامعه و با بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه کشاورزی تلاش دارد تا با ارتقاء بخش کشاورزی، رفاه اجتماعی را در جامعه فراهم كند .

شهید زاده اشتغالزایی در جامعه را از ارزش هاي ذاتی بانک كشاورزي دانست و تصريح كرد : ایجاد طرح های بانک پذیری کودک و نوجوان و بانوان از جمله خدماتي است كه توسط بانک کشاورزی به عنوان طرح های نمونه به سازمان ملل معرفی شدند .

وي برگشت بخشی از بدهی های دولت نهم و دهم را از دیگر افتخارات بانک كشاورزي ذکر کرد که نقش مهمی در کنترل تورم و ارتقاء وضعیت اقتصادی کشور داشته است .

شهيدزاده در پايان از خدمات ارزنده الماس مجيدي مدير پيشين استان کهگیلویه و بویراحمد  قدرداني و الله داد محمدي را به سمت مدير جديد ستادي بانك كشاورزي در اين استان منصوب كرد.

به گزارش راک نیوز، در اين جلسه محمدي طي سخناني اظهار امیدواری کرد با تلاش و جدیت مجموعه همکاران و تعامل و همدلی، زمینه ارتقاء عملکرد استان و نیل به اهداف عالیه بانک كشاورزي فراهم شود.



تاریخ انتشار : 31 تیر 1394, 18:47



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
  • یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیرعامل بانک کشاورزی شد+عکس
  • انتصاب در سازمان جهادو کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • 237 طرح کشاورزی در بانکهای استان خاک میخورند /سریال بلاتکلیفی
  • مدیر جدید پست بانک کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود