مشروح اخبار


» "برقی ها "برقی جام را گرفتند/توزیع برق استان قهرمان کشور شد



مسابقات فوتسال وزارت نیرو گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق با حضور 29 تیم از شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در شش گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی برگزار شد.

بر‌اساس این گزارش، این تیم پس از طی مراحل مقدماتی چهار به مرحله نیمه نهایی راه یافتند


به گزارش  راک نیوز  و به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، تیم فوتسال توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال وزارت نیرو که از 16 تیرماه به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌ شرقی در تبریز جریان داشت، رسید و تیم صنعت برق آذربایجان‌ شرقی دوم شد.

مسابقات فوتسال وزارت نیرو گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق با حضور 29 تیم از شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو در شش گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی برگزار شد.

بر‌اساس این گزارش، این تیم پس از طی مراحل مقدماتی چهار به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، در دیدار رده‌بندی نیز تیم برق منطقه‌ تهران با کسب پیروزی در مقابل آب منطقه‌ای کرمانشاه سوم شد و تیم توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در فینال این مسابقات بر تیم صنعت برق آذربایجان‌ شرقی غلبه کرد و به عنوان قهرمان شناخته شد.

زمان جوکار فوتبالیست تکنیکی تیم توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد با به ثمر رساندن 16 گل به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات شناخته شد و کاپ اخلاق نیز به تیم توزیع برق کرمان رسید.

اسامی بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد، یوسف پرویزی، محمود مشکل‌گشا، زمان جوکار، علی بخشی گنجه، علی‌اکبر دانشگر، مهرداد فارسی مدان، افشین اشکبوس، علی‌رضا امیرپور، سید عبداله شمس و حمیدرضا حسن‌پور است 



تاریخ انتشار : 23 تیر 1391, 20:50



» اخبار مرتبط:

  • تیم فوتسال بانوان روستایی وعشایری کهگیلویه وبویراحمد قهرمان کشورشد
  • ناشنوایان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمدبر سکوی سوم فوتسال کشور
  • تیم فوتسال بانوان آریوبرزن یاسوج در مسابقات لیگ یک کشور سوم شد
  • تیم فوتسال دانش آموزی بهمئی مقام اول استان را کسب کرد
  • ياسوج قهرمان مسابقات فوتسال دانشجويان دانشگاه آزادمنطقه ۱۶كشورشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟