مشروح اخبار


» افتتاح 5 اردوگاه تفریحی و رفاهی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت



مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پنج اردوگاه تفریحی و رفاهی استان در هفته دولت خبر داد.

باقری با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، هنرهای سنتی و سوغات محلی کشور در یاسوج اذعان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با 15 غرفه صنایع دستی...


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پنج اردوگاه تفریحی و رفاهی استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت و تبریک این هفته به دولتمردان اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای  ارائه دستاوردهای یک سال گذشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در یاسوج، برگزاری جشنواره تابستانه و افتتاح چند پروژه تفریحی و رفاهی از برنامه‌های خوب میراث فرهنگی و گردشگری طی ماه جاری و آینده است.

این مسئول فاز یک اردوگاه رفاهی و تفریحی خهکلون در جاده قدیم شیراز، فاز یک اردوگاه تنگ تامرادی، فاز دوم کمپینگ بندان سی‌سخت، فاز یک اردوگاه بیژن 1 و فاز یک اردوگاه دشتک از جمله پروژه‌های افتتاحی اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد شرکت کارکنان اداره کل در نماز عبادی سیاسی جمعه استان، ملاقات با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان، اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و اقدامات اداره کل در رسانه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و بازدید از رسانه‌های استانی از دیگر برنامه‌های میراث فرهنگی در هفته دولت است.

باقری با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، هنرهای سنتی و سوغات محلی کشور در یاسوج اذعان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با 15 غرفه صنایع دستی و دو کارگاه زنده سنتی، بیشترین فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص داده است.

این مسئول تصریح کرد: استان کردستان با 12 غرفه و یک کارگاه زیورآلات در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن استان اصفهان با در اختیار داشتن 10 غرفه و یک کارگاه معرق در جایگاه سومین استان‌های فعال در این نمایشگاه هستند.

وی گفت: اولین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، هنرهای سنتی و سوغات محلی کشور در یاسوج از روز دوشنبه 26 مردادماه آغاز و تا روز شنبه 31 مردادماه برپا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج خبر داد و گفت: این جشنواره با عنوان «یاسوج میزبان اقوام ایرانی، لبخندی برای گردشگران و مشتریان» برای اولین‌بار در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اولین جشنواره تابستانه یاسوج در ادامه با بیان اینکه این جشنواره با هدف توسعه گردشگری، معرفی جاذبه‌های توریستی استان و رونق بخشیدن فروش روزانه صنوف شهر یاسوج برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره همراه با اجرای موسیقی اقوام ایرانی، برنامه‌های شاد و متنوع و قرعه‌کشی و اهداء جوایز همراه است.

باقری، زمان برگزاری اولین جشنواره تابستانه یاسوج را یکم لغایت 27 شهریورماه عنوان کرد و گفت: این جشنواره در دو بخش شب‌های یاسوج و اجرای موسیقی و آئین‌های نمایشی اقوام ایران در پارک ساحلی یاسوج برگزار می‌شود.

 



تاریخ انتشار : 30 مرداد 1394, 14:29



» اخبار مرتبط:

  • نمایشگاه صنایع‌دستی استان‌های سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی نخستین بازارچه دائمی صنایع‌دستی در یاسوج
  • فقط کهگیلویه وبویراحمد حضور نداشت/آقای مدیرکل لطفا جواب بدهید!!!!
  • معاون جدید اداره کل میراث فرهنگی استان منصوب شد
  • تغییر تاریخ جشنواره برفی دنا /اواخر بهمن برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟