مشروح اخبار


» رضایی تاکنون با لاریجانی و قالیباف جلسه انتخاباتی نداشته



عیسی ‌گل‌وردی مشاور محسن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس خبر نشست بین محسن رضایی، علی لاریجانی و محمد باقر قالیباف را تکذیب کرد.

وی با بیان اینکه چنین جلسه‌ای برگزار نشده است تصریح کرد: کسانی که چنین اخباری را منتشر می‌کنند نباید بدون اطلاع دقیق با رسانه‌ها مصاحبه کنند.

گل‌وردی با اعلام اینکه محسن رضایی معتقد به تشکیل یک دولت جمعی و ائتلافی از نیروهای ارزشی و کارآمد است اظهار داشت: ممکن است وی در آینده جلساتی با نامزدهای ارزشی داشته باشند ولی تاکنون چنین جلسه‌ای تشکیل نشده است.

وی افزود: نه تنها آقایان قالیباف و لاریجانی بلکه چند نفر دیگر از نامزدهای احتمالی نیز از دوستان آقای رضایی هستند و وی معتقد است همه آنها باید در دولت آینده باشند.

مشاور رضایی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آقای رضایی رئیس جمهور شود دیگر نامزدهای احتمالی کارآمد و متعهد را در دولت آینده بکار خواهد گرفت.

گفتنی است چند روز قبل سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت که نشست‌های چندجانبه‌ای بین برخی نامزدهای مطرح ریاست جمهوری صورت گرفته است که از جمله می‌توان به نشست و گفت‌وگو بین آقایان لاریجانی، قالیباف و رضایی اشاره کرد.




تاریخ انتشار : 26 تیر 1391, 00:55



» اخبار مرتبط:

  • رقیب قالیباف گزینه جدید شهرداری تهران
  • سفر محسن رضایی به استان جنوبی/ انتخاباتی یا....
  • نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری به تفکیک شهرستان درکهگیلویه و بویراحمد
  • رضایی شنبه میهمان یاسوجی‌هاست
  • محسن رضایی برای صیانت از آرا برنامه دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟