مشروح اخبار


» من به عنوان مدیر کل از تیتر یک خبرگزاری ،سایت و نشریه می ترسم



این استان مشکلات و معضلاتی زیادی دارد که به دست رسانه ها و مطبوعات حل می شود چراکه حتی من به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تیتر یک خبرگزاری ،سایت و نشریه می ترسم چون تاثیرگذار هستند و خود مطبوعات باید این تاثیرگذاری را هدایت و ثابت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:مطبوعات این استان به راحتی هرچه تمام تر می توانند در کنار مطبوعات استانهای بزرگ کشور گام بردارند و حرکت کنند اما اگر خودشان بخواهند.

به گزارش  راک نیوز وبه نقل از(ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، امین کمالوندی که در جمع خبرنگاران استان سخن می گفت،افزود:مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد نباید دچار مسایل سیاست زدگی شوند و وارد مسایل سیاسی نشوند.

وی اظهار کرد:این استان مشکلات و معضلاتی زیادی دارد که به دست رسانه ها و مطبوعات حل می شود چراکه حتی من به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تیتر یک خبرگزاری ،سایت و نشریه می ترسم چون تاثیرگذار هستند و خود مطبوعات باید این تاثیرگذاری را هدایت و ثابت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:آیا تاکنون از مطبوعات و رسانه های استان کسی این سوالات را پرسید که چرا یاسوج مرکز استان درحوزه فرهنگ ترافیک چراغ راهنما ندارد؟ در شهرگچساران اگر به جای زیر گذر رو گذر احداث می شد بهتر نبود؟ چرا نگارخانه در استان نداریم؟ چرا پلاتوی استاندارد در استان نداریم؟ چرا پارک بازی کودک سرپوشیده در استان نداریم؟و همه این موضوعات بحث های فرهنگی است که در رسانه ها و مطبوعات استان ضعیف عمل شده است.

کمالوندی تصریح کرد: اگر مطبوعات و رسانه ها در حوزه فرهنگ سازی وارد نشوند پس چکاره هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی استان زمانی که مسوولان کشوری مربوطه خود به استان سفر می کنند از مطبوعات و رسانه ها دعوت نمی کنند؟ بیان کرد: این مسأله مثل سکه ای است که دو رو دارد یک روی آن مسوولان و روی دیگر آن مطبوعات هستند که مطبوعات باید شأن و جایگاه خود را حفظ کنند و از جنگ های لفظی بین رسانه ای پرهیز کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:نباید سایت ها ، نشریات و مطبوعات محلی ما آلت دست کسانی قرار بگیرند که مطبوعات را باور ندارند و مطبوعات را برای مطامع شخصی خود می خواهند و تنها آنها را برای آگهی زدن و گزارش عملکرد خوشان می خواهند اما برای نشت ها و برنامه های و وقتی که مسوولان کشوری سفر می کنند از آنها دعوت نمی کنند.

کمالوندی اضافه کرد:اختلاف سلیقه در بین رسانه ها و مطبوعات استان است اما تحاد و همدلی در بین آنها وجود دارد ودر صوتی که این اختلاف سلیقه هدایت شوند توسعه پایدار در عرصه های مختلف استان از جمله فرهنگی،اقتصادی ،سیاسی ،اجتماعی و ورزشی را در پی خواهد داشت.



تاریخ انتشار : 26 تیر 1391, 01:13



» اخبار مرتبط:

  • رئیس خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمدانتخاب شد
  • بازرسین خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
  • سرای روزنامه‌نگاران کهگیلویه وبویراحمد راه‌اندازی می‌شود
  • مخالفت ‌ارشاد ‌با تغییر کاربری سینمای گچساران‌
  • زمان برگزاری کارگاه آموزشی روزنامه نگاری تغییر کرد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟