مشروح اخبار


» فرماندار گچساران :صندوق کارآفرینی و امید از اركان اصلي توسعه كسب و كار و ايجاد اشتغال است"



جلسه بررسی طرحهای اشتغالزایی شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل صندوق کارآفرینی و امید استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران طی سخنانی در خصوص ظرفيتها  و مزيتهاي طرحهای اشتغالزایی و دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی و امید خاطر نشان کرد: از ضروریات امور جامعه ایران بحث...


"صندوق کارآفرینی و امید از اركان اصلي توسعه كسب و كار و ايجاد اشتغال"

به گزارش راک نیوز از گچساران ، جلسه بررسی طرحهای اشتغالزایی شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل صندوق کارآفرینی و امید استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران طی سخنانی در خصوص ظرفيتها  و مزيتهاي طرحهای اشتغالزایی و دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی و امید خاطر نشان کرد: از ضروریات امور جامعه ایران بحث اشتغال است که با حساسیت ویژه از طرف مقام معظم رهبری و همچنین اولویتهای دولت تدبیر و امید در بحث اشتغالزایی در حال پیگیری است، در این بین یکی از مهمترین مباحث فرهنگ سازی کارآفرینی و حرکت به سمت ارائه طرحهای اشتغالزایی  است و تسری این فرهنگ به مردم و به خصوص به روستاهاست. عبدالرحیم رحیمی  رويكرد صندوق كار آفريني اميد جهت حمايت از اشتغال روستايي  را بسيار ارزشمند دانستند و از آمادگي كامل فرمانداري جهت همراهي با صندوق در جهت تحقق اين رويكرد اعلام و به كليه دستگاههاي اجرايي شهرستان جهت تعامل و همفكري بيشتر جهت حمايت از اشتغال مناطق محروم و روستایی جهت رفع دغدغه های اشتغال جوانان تاكيد نمودند. رحیمی  ضمن مثبت ارزیابی نمودن فعالیتهای صندوق كارآفريني اميد در زمینه ایجاد فرصتهای جدید شغلی، اين صندوق را از اركان اصلي توسعه كسب و كار و ايجاد اشتغال دانستند و از تلاشها و همت مسئولين و كاركنان صندوق جهت پيگيري هاي مستمر و خالصانه جهت شناسايي و حمايت از كارآفرينان تقدير و تشکر نمود.

وی همچنین خواستار تداوم فعالیتهای صندوق جهت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان و بویژه مناطق محروم و روستایی جهت رفع دغدغه های اشتغال جوانان شد. رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد: انشاء الله با عنايت به تشکیل پرونده طرحهای اشتغالزایی و  ظرفيتهاي فراوان جهت ايجاد بستر مناسب رونق كسب و كار و ايجاد اشتغال در شهرستان شاهد شكوفايي بيش از بيش اين شهرستان باشيم.

 ارسلان حسن پور  مدیرعامل  صندوق استان  نیز ضمن تقدیر و تشکر از نگاه فرماندار، ضمن تشريح برنامه هاي حمايتي صندوق، رویکرد جدید صندوق جهت حمایت از پشتیبانان توانمند در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این مرز و بوم و شهرستان را ارائه نمود.ارسلان حسن پور اظهار داشت: با رویکرد دولت تدبیر و امید و سیاست هایی که در پیش گرفته تا حدی مشکل بیکاری را رفع کنیم و به سمت اشتغال زایی و طرح های کارآفرینی تغییر رویکرد داده ایم. وی اظهار اميداوري كرد: امیدواریم  بتوانيم با حمايت، همت و تلاش بیشتر يكي از دغدغه هاي جوانان عزيز كه همانا اشتغال است را در حد توان مرتفع نماييم.

گزارش : (زینب محمدی)

 



تاریخ انتشار : 21 مهر 1394, 00:30



» اخبار مرتبط:

  • رحیمی فرماندار برتر کشور در جذب اعتبارات اشتغال خرد شد
  • فرماندار کهگیلویه:نقش مهم بانکهادر توسعه اشتغال درشهرستان
  • بهترين راه مبارزه با فقر ايجاد اشتغال است
  • متقاضیان وام در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کنند
  • کسب رتبه اول کمیته امداد استان در اجرای طرح های اشتغال زایی در کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟