مشروح اخبار


» افتتاح تنها پیست اسکیت مخصوص بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد در پارک بانوان گچساران



با حضور اصحاب رسانه و شهردار از پروژه های شهرداری دوگنبدان پارک بانوان، میدان دانشگاه، توسعه پارک شهدای گمانم بازدید شد"

اردلان زینل زاده شهردار دوگنبدان در بازدید از پروژه پارک بانوان گچساران مساحت این پارک را4/2 تا 5/2 هکتار اعلام کرد.


"تنها پیست اسکیت مخصوص بانوان استان در پارک بانوان گچساران"

"با حضور اصحاب رسانه و شهردار از پروژه های شهرداری دوگنبدان پارک بانوان، میدان دانشگاه، توسعه پارک شهدای گمانم بازدید شد"

اردلان زینل زاده شهردار دوگنبدان در بازدید از پروژه پارک بانوان گچساران مساحت این پارک را4/2 تا 5/2 هکتار اعلام کرد.

 به گزارش راک نیوز از گچساران ، شهردار دوگنبدان گفت: تاکنون 700 میلیون تومان به صورت پیمانی و 200 میلیون تومان به صورت امانی برای این پروژه  هزینه شده که جهت تکمیل شدن این پارک به 300 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز داریم. زینل زاده زمان بهره برداری از این پارک را دهه ی فجر امسال اعلام کرد. وی همچنین از بی نظیر بودن و موقعیت خوب این پارک در استان کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت که می توانست فضای وسیعتری داشته باشد. زینل زاده در ادامه امکانات این پارک را زمین چمن مصنوعی جهت فوتبال، والیبال، بسکتبال، پیست اسکیت مخصوص بانوان،  مسیر ویژه دوچرخه سواری بانوان برشمرد. وی افزود: تنها پیست اسکیت مخصوص بانوان در استانمان در این پارک می باشد. شهردار دوگنبدان در ادامه گفت: در صورت تکمیل این پارک نقش بسیار خوبی در پر کردن اوقات فراغت بانوان خواهند داشت و در آینده به عنوان شلوغ ترین مکان تفرجگاهی، تفریحی و ورزشی بانوان در سطح شهر و حتی شهرستان میباشد و امکانات ورزشی که در این پارک رو باز استفاده خواهد شد منحصر به فرد خواهد بود.  زینل زاده در ادامه در مورد نمای بیرون این پارک گفت: مشاور طرح نمای بیرون را ارائه داده که این طرح نمایانگر اسلامیت و ایرانیت است و نمایی از طرح های ایرانی اسلامی است. زینل زاده همچنین در مورد مدیریت این پارک عنوان کرد: مدیریت این پارک به بخش خصوصی واگذار خواهد شد و برای کلیه فعالیتهای مرتبط که شامل اجراء، فضای سبز، حراست و ... قطعا" از بانوان استفاده خواهد شد.

وی همچنین در مورد پروژه میدان دانشگاه گفت: طول این پروژه بیش از 1 کیلومتر میباشد که تا به الان 200 میلیون تومان به صورت پیمانی و 300 میلیون تومان به صورت امانی هزینه شده . وی مانده کار این طرح را آسفالت آن اعلام کرد که هزینه ای بین 700 تا800 میلیون تومان برای آن برآورد شده است که به صورت امانی انجام خواهد شد. زینل زاده همچنین گفت: این میدان در یکی از پر تردد ترین مسیرهای شهر قرار گرفته است.

شهردار دوگنبدان در ادامه گفت: شهرداری در پیاده رو سازی هایی که در سطح شهر انجام داده به ازای هر 4 مترمربع یک باکس برای کاشت درخت در نظر گرفته است.

در ادامه اردلان زینل زاده از توسعه پارک شهدای گمنام گچساران سخن گفت: که میزان اعتبار این پروژه تا به الان بیش از 3 میلیارد تومان هزینه ی عملیاتی اجرایی شده که تا پایان به بیش از8 میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

وی میزان فضای آن را 7 هکتار اعلام کرد که یک و نیم هکتار آن برای دریاچه ی مصنوعی در نظر گرفته شده که هم قابلیت تفرجگاهی و هم ورزشی را دارد و اینکه میتوان بخشی از مسابقات قایقرانی را در این دریاچه اجراء کرد.زینل زاده در پایان اضافه کرد: موقعیت این پارک به خاطر ساخت و طراحی آن در استانهای جنوبی منحصر و بی نظیر میباشد که در سال جاری به بهره بردای خواهد رسید.

گزارش:(زینب محمدی)

.



تاریخ انتشار : 14 آبان 1394, 19:36



» اخبار مرتبط:

  • 6 پارک‌ محله‌ای جدید در گچساران احداث می‌شود
  • رفع بلاتکلیفی پارک مرکزی دهدشت در آینده نزدیک
  • شهرداردهدشت : ایجاد پارک بانوان در نقاط شهری یک ضرورت است/شهربازی دهدشت استاندارد نیست
  • تشکرشهروندان گچسارانی از عملکردشهردار
  • افشاگری عجیب شهردار یاسوج: 4میلیارد از بودجه شهرداری صرف کارهای انتخاباتی شد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟