مشروح اخبار


» بیانیه 9 دی بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران



به مناسبت سالروز حماسه ماندگار 9 دی حوزه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد.


بیانیه 9 دی بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

به مناسبت سالروز حماسه ماندگار 9 دی حوزه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد.

و خدا هست و هر آن چيز كه از وي باقي است فتنه خاموش شد .اما نهم دي باقي است. نهم دي ماه سال 1388 يكي از صحنه هاي به ياد ماندني در تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب شكوهمند اسلامي است كه امت بيدار و بصير، به رهبري امامي هوشيار پا به ميدان گذاشت و نقشه هاي دشمنان اسلام و انقلاب را كه از آستين سلطنت طلب ها، منافقين و دشمنان داخلي بيرون آمد نقش بر آب كردند.، و پياده نظامان دشمن را سيلي محكمي زدند. پيام اصلي مردم در اين روز، پايبندي هميشگي به ارزش هاي ديني، نفي سلطه زور گويان و زياده خواهان، پيروي از راه امام و شهيدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقي ولايت فقيه و رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري حضرت آيت اله العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي) و وفاداري نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي بود. آري 9 دي ماه، تجلي جلوه هاي زيبايي از بصيرت و ولايت مداري بود كه يكپارچگي و ايستادگي ملت ايران در حفظ آرمان هاي الهي انقلاب را متجلي ساخت . ما پرسنل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در كنار تمامي مردم هوشيار و حماسه ساز، ضمن تجليل از اين حركت هوشمندانه مردمي و اين برگ پر افتخار تاريخ انقلاب، اعلام مي داريم كه با توكل بر ايزد منان و ياري خون شهدا همچنان آگاه و بيدار در صحنه خواهيم ماند و رسالت آگاه سازي، كار و تلاش در حوزه اقتصاد مقاومتي و بصيرت افزايي خود را صادقانه به انجام خواهيم رسانيد. ان تنصراله ينصركم و يثبت اقدامكم

 



تاریخ انتشار : 8 دی 1394, 02:40



» اخبار مرتبط:

  • حماسه نهم دي يك روزتاريخي واز بي نظيرترين حركتهاي مردمي تاريخ انقلاب اسلامي است
  • به دستور رهبري سکوت کردم
  • حمایت 1333 دانشجوی بوشهری از رضائی
  • فراد بسياري مي‌خواهند آ‌رمان‌هاي نظام را تخطئه کنند
  • سخن عسکراولادی با «برادر رسايي»
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟