مشروح اخبار


» مشاهده موارد مشکوک به بیماری آنفلونزای نوع «A» در گچساران "



مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: این نوع بیماری با مراقبت و پیشگیری به موقع مهار و در صورت ابتلا قابل درمان است .اسدپور با بیان اینکه افراد مبتلا به مشکلات تنفسی و روی باید مراقبت بیشتری داشته باشند، گفت: در این خصوص بیماران آسمی، مزمن ریوی، قلبی و بیماران مبتلا به سرطان باید از خود مراقبت بیشتری داشته باشند


مشاهده موارد مشکوک به بیماری آنفلونزای نوع «A» در گچساران "

 

ستار اسدپور اظهار کرد: بیماری آنفلونزا از جمله نوع «آ» از بیماری‌هایی بوده که باید مراقبت و دقت زیادی در جلوگیری از آن به عمل آید.

 

به گزارش راک نیوز از گچساران ، وی با بیان اینکه این موارد مشکوکی از ابتلا به این بیماری در گچساران مشاهده شده است، افزود: تاکنون چندین مورد مشکوک به بیماری آنفلونزای نوع «A» در گچساران مشاهده شده که این امر مراقبت و هوشیاری بیشتر مردم را می‌طلبد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: این نوع بیماری با مراقبت و پیشگیری به موقع مهار و در صورت ابتلا قابل درمان است .اسدپور با بیان اینکه افراد مبتلا به مشکلات تنفسی و روی باید مراقبت بیشتری داشته باشند، گفت: در این خصوص بیماران آسمی، مزمن ریوی، قلبی و بیماران مبتلا به سرطان باید از خود مراقبت بیشتری داشته باشند .

 

وی با بیان اینکه مردم نگران نباشند چون دارو به اندازه کافی وجود دارد، تصریح کرد: بیمارانی که علائم مشکوک به این نوع بیماری را دارند هرچه زودتر به پزشکان و مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده تا توصیه‌ها و داروهای لازم را دریافت کنند. '

 

گزارش:(زینب محمدی)



تاریخ انتشار : 8 دی 1394, 11:41



» اخبار مرتبط:

  • خبرفوری:شناسایی یک مورد مشکوک به بیماری تب کنگو در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵ مورد انسانی مشکوک به تب کریمه کنگو در فارس مشاهده شد
  • تازه ترین جزئیات قربانیان آنفلوانزا/مرگ 22 تن براثر آنفلوانزا در کشور/67نفردرسیرجان بستری شدند
  • چند بیمار ایدزی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است
  • حال مجری معروف صداوسیما به دلیل ابتلا به کرونا وخیم است!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟