مشروح اخبار


» 5نفراز لیست اصولگرایان در شیراز خط خورد!



دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس ادامه داد: با انجام مصاحبه و تحقیقات گسترده در این مرحله ۵ نفر از این لیست جدا شدند و امروز ۱۰ نفر در سبد ائتلاف اصولگرایان شیراز قرار دارند.


دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس گفت: از میان ۱۵ نفر برگزیده برای حضور در سبد ائتلاف اصولگرایان ۱۰ نفر در این مرحله انتخاب شدند.

 

به گزارش راک نیوز از شیراز ، ابراهیم شعرا با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای رسیدن به یک لیست مناسب اصولگرایی در فارس انجام شده است، افزود: ۱۵ نفر برای حضور در سبد اصولگرایان برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شهرستان شیراز مد نظر قرار گرفته بودند.

 

وی ادامه داد: با انجام مصاحبه و تحقیقات گسترده در این مرحله ۵ نفر از این لیست جدا شدند و امروز ۱۰ نفر در سبد ائتلاف اصولگرایان شیراز قرار دارند.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس با اشاره به اینکه گفتگو و مشخص شدن معیارها برای رسیدن به یک لیست چهار نفر در حال انجام است، گفت: بعد از تائید صلاحیت های نهایی آخرین لیست جبهه ائتلاف اصولگرایان فارس نیز معرفی می شود.

 

شعرا تاکید کرد: در حال حاضر نمایندگان شیراز نیز در این لیست ۱۰ نفره قرار دارند که به طور حتم از میان این ۱۰ نفر افراد متعهد و دارای رای انتخاب خواهند شد.

 

وی یادآور شد: تعهد، تخصص و... از مهمترین خصوصیت هایی است که باید نامزدهای اصولگرا داشته باشند زیرا مردم به لیست اصولگرایان اعتماد می کنند



تاریخ انتشار : 21 دی 1394, 12:01



» اخبار مرتبط:

  • لیست 19نفره اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر شیراز نهایی شد
  • یکی از ائتلاف‌ها بداخلاقی انتخاباتی داشته است
  • لیست فاطمیون نهایی شد/شکل گیری یک ائتلاف جدید
  • اصولگرایان دست به دامن اصلاح‌طلبان!
  • با تعیین ۳ نامزد باقی‌مانده، لیست تهران جبهه متحد تکمیل شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟