مشروح اخبار


» احتمال نامزدي "مشايي" در انتخابات آتي



وي حضورش در انتخابات رياست جمهوري را منوط به کانديداتوري لاريجاني دانست و اظهار داشت: فعلا نمي‌توان بحثي قطعي براي حضور در انتخابات داشت چرا که منتظر تصميم نهايي لاريجاني براي انتخابات هستم اما ممکن است....

 راک نیوز : حسن غفوري فرد دبير کل ائتلاف راه ملت و پيروان ولايت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره کانديداتوري‌ خود در انتخابات رياست جمهوري آينده اظهار داشت: در حال حاضر براي اظهارنظر درباره کانديدا شدن در انتخابات رياست جمهوري يازدهم زود هنگام است.

وي حضورش در انتخابات رياست جمهوري را منوط به کانديداتوري لاريجاني دانست و اظهار داشت: فعلا نمي‌توان بحثي قطعي براي حضور در انتخابات داشت چرا که منتظر تصميم نهايي لاريجاني براي انتخابات هستم اما ممکن است گروه‌هاي مختلف، مردم قم، علما و فضلا از وي درخواست کنند که کانديدا شود و لاريجاني نيز براساس شرايط نظرش را تغيير دهد
غفوري فرد درباره حضور مستقلين در انتخابات آينده گفت: رضايي و قالبياف نيز ممكن است به صورت مستقل وارد عرصه شوند و از گروه احمدي نژاد نيز مشايي و يا شخص ديگري مي‌آيد، پس انتخابات آينده چند قطبي خواهد بود و حداقل در مرحله اول هشت کانديدا خواهد داشت.

عضو جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به نحوه ورود طيف هاشمي به انتخابات گفت: هاشمي رفسنجاني و دوستان وي ائتلافي را در انتخابات رياست جمهوري ايجاد مي‌كنند.

غفوري فرد درباره حضور مشايي گفت: اخبار بسيار متعددي درباره مشايي به گوش مي‌رسد و اخيرا روزنامه ايران اعلام کرده که مطابق نظر سنجي‌ها مشايي محبوب‌ترين شخصيت سياسي است و اين اعلام حضور است؛ ولي مطمئن هستم که از طيف احمدي نژاد يک نفر کانديدا خواهد شد.



تاریخ انتشار : 3 مرداد 1391, 19:29



» اخبار مرتبط:

  • کانديدايي مردد براي همه فصول!
  • تحليل فوتبالي زيباکلام از فضاي انتخابات
  • «1+2» جمع است يا تفريق؟
  • جوانفکر: مشايي به صحنه انتخابات باز مي‌گردد
  • ولايتي کانديداي انتخابات رياست جمهوري نمي‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟