مشروح اخبار


» «1+2» جمع است يا تفريق؟



از چند ماه پيش که هنوز برخي از گروه‌ها و افراد شاخص اصولگرا در حال اظهار نظرهاي دوپهلو درباره انتخابات بودند به ناگهان اعلام شد که سه تن از افراد شاخص جبهه اصولگرايي - که حرف و حديث درباره احتمال نامزدي آن‌ها در انتخابات رياست جمهوري يازدهم بالا گرفته بود- ائتلافي را تشکيل داده اند 

راک نیوز :  از چند ماه پيش که هنوز برخي از گروه‌ها و افراد شاخص اصولگرا در حال اظهار نظرهاي دوپهلو درباره انتخابات بودند به ناگهان اعلام شد که سه تن از افراد شاخص جبهه اصولگرايي - که حرف و حديث درباره احتمال نامزدي آن‌ها در انتخابات رياست جمهوري يازدهم بالا گرفته بود- ائتلافي را تشکيل داده اند و در نهايت يکي از اين سه نفر نامزد اصلي جبهه اصولگرا خواهد بود. غلامعلي حدادعادل، علي اکبر ولايتي و محمدباقر قاليباف سه نفري بودند که با اين ائتلاف رسما براي انتخابات آينده رياست جمهوري اعلام حضور کرده اند. اين در حالي است که چهره‌هاي بسياري در اين اردوگاه، خود را واجد شرايط براي نامزدي اين جناح در انتخابات آينده رياست جمهوري مي‌دانند. علي لاريجاني، محسن رضايي، مصطفي پورمحمدي و ديگراني هستند که اين روزها ضمن حضور در مناطق مختلف کشور، اگرچه از اعلام صريح نامزدي خود طفره مي‌روند، اما همه سخنان شان بوي نامزدي در انتخابات را مي‌دهد. ضمن اينکه برخي از گروه‌هاي اصولگرا آنان را به عنوان نامزد خود در انتخابات آينده در نظر گرفته اند.
حدادعادل، ولايتي و قاليباف عنوان ائتلاف خود را «1+2» نهاده اند و به نظر مي‌رسد که با اعلام زودهنگام آن، تلاش کرده اند که ديگر نامزدهاي جبهه اصولگرايي را در مقابل عمل انجام شده اي قرار داده اند. موضوعي که کم کم بايد در انتظار واکنش اين افراد به اقدام سه عضو اين ائتلاف نشست. اتفاقات روزهاي گذشته نشان مي‌دهد که افراد عضو اين ائتلاف تلاش کرده اند که با سرعت بخشيدن به فعاليت‌هاي خود، اين ائتلاف را مهم ترين موضوع جبهه اصولگرايي قلمداد کنند.
حدادعادل: 60 درصد آراء متعلق به ماست
غلام علي حدادعادل يکي از اعضاي اين ائتلاف که در چندماه گذشته بيشترين فعاليت سياسي را از خود بروز داده است، اين روزها نيز به نوعي سخنگويي اين مثلث را برعهده گرفته، گفته است: وقتي در نظرسنجي‌ها مشخص شد که 60 درصد آراء متعلق به 3 نفر است، تصميم گرفتيم ائتلاف کنيم و در نهايت 2 نفرمان تصميم بگيريم براي خدا کانديداي رياست جمهوري نشويم.



تاریخ انتشار : 30 دی 1391, 00:02



» اخبار مرتبط:

  • ولايتي کانديداي انتخابات رياست جمهوري نمي‌شود
  • احتمال نامزدي "مشايي" در انتخابات آتي
  • قاليباف به نفع ولايتي کنار نمي‌رود
  • ماجراي گلايه قاليباف از حداد عادل
  • کانديدايي مردد براي همه فصول!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود