مشروح اخبار


» ساماندهی صنف های آلاینده گچساران در انتظار عملگرایی



رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: برای جلوگیری از تبعات و مشکلات زیست محیطی ساکنان شهر گچساران باید مقدمات انتقال صنوف آلاینده از محدوده شهری به خارج شهر فراهم شود.


ساماندهی صنف های آلاینده گچساران در انتظار عملگرایی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: برای جلوگیری از تبعات و مشکلات زیست محیطی ساکنان شهر گچساران باید مقدمات انتقال صنوف آلاینده از محدوده شهری به خارج شهر فراهم شود.

رضا شریفی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گچساران با بیان اینکه صنوف آلاینده در محدود شهر گچساران سبب بروز مشکلات زیست محیطی شده است اظهار کرد: صنوف جوشکار، تراشکار، تعمیرکار وسائط نقلیه و دیگر صنوفی که آلودگی‌های صوتی و آلایندگی‌های زیست محیطی فراوانی برای شهروندان ایجاد کرده‌اند باید به خارج از شهر منتقل شوند.

وی با بیان اینکه تلاش برای بهبود وضعیت کاری اصناف مختلف را در دستور کار داریم افزود:  تلاش می‌کنیم تا دغدغه‌ها و مشکلات این  صنوف را برطرف کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران به وضعیت انتقال اصناف آلاینده گچساران اشاره کرد و  گفت: برای انتقال صنوف آلاینده به محدوده خارج از شهر ، در شهرک صنعتی روبروی ترمینال گچساران برنامه‌ریزی های بسیار خوبی صورت گرفته است که امیدواریم این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

شریفی با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنعتی گچساران اقدامات لازم را انجام داده است تصریح کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته بزودی شاهد انجام مقدمات انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنعتی گچساران باشیم.

 

 



تاریخ انتشار : 28 فروردین 1395, 19:28



» اخبار مرتبط:

  • جابجایی اصناف آلاینده سطح شهر گچساران با اولویت بندی
  • 5 طرح تولیدی در گچساران افتتاح شد
  • تقدیرفرماندار از تلاش کارکنان مرکز انتقال خون گچساران
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • راه‌اندازی ستاد ساماندهی آلایندگی‌های سمعی و بصری در دهدشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟