مشروح اخبار


» جابجایی اصناف آلاینده سطح شهر گچساران با اولویت بندی



جلسه جابجایی صنوف آلاینده شهرستان گچساران با حضور مدیر عامل شهرکهای صنعتی، شهردار دوگنبدان و به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.


جابجایی اصناف آلاینده سطح شهر گچساران با اولویت بندی

جلسه جابجایی صنوف آلاینده شهرستان گچساران با حضور مدیر عامل شهرکهای صنعتی، شهردار دوگنبدان و به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار گچساران در گفتگو با خبرنگار راک نیوز با اشاره به اهمیت و لزوم زیباسازی مبلمان شهری اظهار داشت: وجود صنوف آلاینده در مراکز شهرها علاوه بر تاثیر گذاری بر زیباسازی شهری از نظر آلایندگی و ایجاد مزاحمتهای صوتی و بهداشتی شهروندان نیز تاثیرگذار می باشد.

عبدالرحیم رحیمی تصریح کرد: نظر به اهمیت و  ضرورت ساماندهی این صنوف آلاینده باید سعی شود بر اساس اولویت بندی و برنامه ریزی جامع و مدون نسبت به جابجایی صنوف و انتقال آنها به شهرکهای صنعتی اقدام شود.

رحیمی با تاکید بر تعامل و همگرایی مسئولین ذیربط و دستگاههای دولتی و همچنین اصناف ابراز امیدواری کرد با تعامل و همراهی هرچه بیشتر واحدهای صنفی، اتحادیه‌های صنوف آلاینده و دستگاه‌های اجرایی مرتبط گام‌های مؤثر و اساسی در راستای ساماندهی صنوف آلاینده برداشته شود.

بالاترین مقام اجرایی گچساران با اشاره به فعالیت اثرگذار صنوف آلاینده در راستای اشتغالزایی، تأمین کالا و ارائه خدمات مورد نیاز مردم یادآور شد: با توجه به عدم رعایت اصول مناسب و استاندارد مکان‌یابی و همچنین عدم بکارگیری روش‌های کنترل آلودگی و مزاحمت، استقرار آنها در بافت شهری گچساران مشکلات زیادی را برای شهروندان به همراه داشته است.

برای آگاهی لحظه به لحظه از مهم ترین اخبار روز به کانال تلگرام ما در زیر بپیوندید.



تاریخ انتشار : 8 بهمن 1394, 14:31



» اخبار مرتبط:

  • احداث پارکینگ طبقاتی در گچساران
  • تقدیر و تجلیل از خبازی‌های بدون تخلف
  • پیگیری مشکلات دانشکده نفت و گاز توسط مسئولین گچساران
  • تذکر "یخی"فرماندارگچساران
  • ملاقات عمومی فرماندار گچساران به دوشنبه‌ ها موکول شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟