مشروح اخبار


» بی توجهی به اخطاریه ها ی زیست محیطی = تعطیلی/تعطیلی دو واحد آلاینده زیست محیطی در کهگیلویه و بویر احمد



سید اسدالله هاشمی گفت: این دو واحد تولیدی شن و ماسه و بلوک زنی بعلت آلودگی های زیست محیطی و بی توجهی به اخطاریه ها تعطیل شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با راک نیوز تصریح کرد: در هجدهمین روز از اسفند ماه 95 و درپی بی توجهی کارخانه تولید شن و ماسه روستای دارشاهی شهرستان دنا و واحد تولیدی بلوک زنی شهرک بلکو بویر احمد به اخطاریه های زیست محیطی این دو واحد تا اطلاع ثانوی و رفع آلودگی تعطیل شدند


بی توجهی به اخطاریه ها یزیست محیطی = تعطیلی/تعطیلی دو واحد آلاینده زیست محیطی در کهگیلویه و بویر احمد

سید اسدالله هاشمی گفت: این دو واحد تولیدی شن و ماسه و بلوک زنی بعلت آلودگی های زیست محیطی و بی توجهی به اخطاریه ها تعطیل شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با راک نیوز تصریح کرد: در هجدهمین روز از اسفند ماه 95 و درپی بی توجهی کارخانه تولید شن و ماسه روستای دارشاهی شهرستان دنا و واحد تولیدی بلوک زنی شهرک بلکو بویر احمد به اخطاریه های زیست محیطی این دو واحد تا اطلاع ثانوی و رفع آلودگی تعطیل شدند.

هاشمی با اعلام این خبر گفت : برای این دو واحد تولیدی طی سالهای 94 و 95 , پنج بار اخطاریه های زیست محیطی رفع آلودگی صادر شده بود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویر احمد افزود: اداره نظارت و پایش این اداره کل هفتگی و در بیشتر مواقع روزانه و بصورت سر زده واحدهای صنعتی استان را که ممکن است آلودگی های زیست محیطی داشته باشند را پایش می کند و در صورت مشاهده آلودگی اخطاریه های کتبی وتذکرات  شفاهی داده می شود .

این مقام مسئول افزود : در پی این پایش ها 5 بار برای دو واحد مذکور طی سالهای 94 و 95 اخطاریه های زیست محیطی صادر شده بود و هر با فرصتی 10 روزه جهت رفع آلودگی داده شده بود .

هاشمی ضمن اشاره به اینکه سلامتی مردم در اولویت کاری این اداره است افزود: این اداره کل وظایف ذاتی خود را در چهارچوب قانون اعمال نموده و پس از انقضای فرصت و بی توجهی مسئولان کارخانه شن و ماسه و بلوک زنی این دو واحد را پلمپ کردند.

وی گفت: کارخانه شن و ماسه تا رفع آلودگی های زیست محیطی و کارگاه بلوک زنی مشروط به جابجایی همچنان پلمپ خواهند ماند.  



تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1395, 21:17



» اخبار مرتبط:

  • پلمپ یک كارخانه مواد غذایی در بهبهان
  • لزوم ایفای نقش محیط‌بان توسط روستاییان اطراف منطقه حفاظت شده دنا
  • ساماندهی صنف های آلاینده گچساران در انتظار عملگرایی
  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • گچساران میزبان جشنواره ی بین المللی فیلم سبز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟