مشروح اخبار


» سکان جهاد دانشگاهی استان رسماً در دست سبحانی قرار گرفت /رشیدی: من سرباز تاجگردون هستم



آیین تکریم و معارفه سرپرستان جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگی و توسعه جهاددانشگاهی کشور و معاون سیاسی و ‌امنیتی استانداری برگزار شد.

 


سکان جهاد دانشگاهی استان رسماً در دست سبحانی قرار گرفت /رشیدی: من سرباز تاجگردون هستم

آیین تکریم و معارفه سرپرستان جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگی و توسعه جهاددانشگاهی کشور و معاون سیاسی و ‌امنیتی استانداری برگزار شد.

 این مراسم و با حضور سیدسعید هاشمی ـ معاون هماهنگی امور مجلس جهاددانشگاهی، چهارلنگ مدیرکل هماهنگی امور استانهای جهاد دانشگاهی و مسئولان استانی برگزار شد و محمد سبحانی به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

در این آئین شمس‌الله رشیدی سرپرست قبلی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاجگردون تاج سر من است، اظهار کرد: من سرباز تاجگردون هستم، در رابطه با موضوع انتقالی خودم از این واحد به آقای تاجگردون اطلاع ندادم و ایشان از من ناراحت هستند. افتخار می‌کنم که نیروی تاجگردون هستم. وی هیچ اطلاعی از تغییر من ندارد.

رشیدی همچنین در این آئین به بیان عملکرد خود پرداخت و گفت: ۴۵ دوره آموزشی در سال ۹۴ برگزار کردیم. ساماندهی و سالم سازی حوزه مالی از دیگر اقداماتی بود که بر روی آن تاکید داشتیم.

تدوین پیش‌نویس طرح تکاپو فرهنگی، عضویت در شورای فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، طراحی آزمون‌های فرهنگی در دانشگاه، تدوین پروپزال آموزشی از دیگر اقدامات دوران خدماتی بود که رشیدی به آنها اشاره کرد.

برگزاری اولین همایش روز ارتباطات و روابط عمومی، تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های از دیگر خدمات رشیدی عنوان شد.

 همچنین محمد سبحانی سرپرست جدید دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین معارفه خود، اظهار کرد: من شعار نمی‌دهم و در آینده ثابت خواهد شد.

وی افزود: همه باید با همدلی و تعامل برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد و انجام وظایف محوله تلاش و از حاشیه‌ها دوری کنیم.

سبحانی از آقای رشیدی قدردانی کرد.

در این مراسم طی حکمی از سوی حمیدرضا طیبی ـ رییس جهاد دانشگاهی، دکتر محمد سبحانی به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

گفتنی است، در نامه‌ای جداگانه از سوی رییس جهاددانشگاهی از تلاش و زحمات شمس‌الله رشیدی در طول مدت ۱۷ ماه سرپرستی جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

“گفتنی است محمد سبحانی” دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت منابع انسانی و۵۱ سال سن است که سوابقی همچون مدیریت مالی ذیحسابی جهاددانشگاهی استان خوزستان از سال ۷۳ تا ۸۴ ، مدیریت مرکز پزشکی جهاددانشگاهی استان خوزستان ۸۴ تا۸۶، معاونت پشتیبانی جهاددانشگاهی استان خوزستان از سال ۸۶ تا ۹۰، معاون پشتیبانی آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان از سال ۹۲ تا ۹۵ و رییس هیئت مدیره بنیاد توسعه کارآفرینی استان خوزستان از سال ۸۷ تا ۹۵ را در کارنامه خود دارد.



تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1395, 18:01



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست جهاد دانشگاهی استان تغییر می‌کند
  • انتصاب سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • تغییرات به جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد رسید
  • اولین همایش ارتباطات کهگیلویه و بویراحمددراردیبهشت برگزارمیگردد
  • دو انتصاب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد /ازمعاونت اقتصادی تا مشاور دانشگاهی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟