مشروح اخبار


» اجرای طرح مصباح الهدی در140 مدرسه ی گچساران



رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اهمیت طرح مصباح‌الهدی ویژه امام‌شناسی در میان دانش‌آموزان و فرهنگیان از اجرای موفقیت‌آمیز طرح مصباح‌الهدی در 140 مدرسه ی گچساران خبر داد.


اجرای طرح مصباح الهدی در140 مدرسه ی گچساران

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اهمیت طرح مصباح‌الهدی ویژه امام‌شناسی در میان دانش‌آموزان و فرهنگیان از اجرای موفقیت‌آمیز طرح مصباح‌الهدی در 140 مدرسه ی گچساران خبر داد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی در گفتگو با راک نیوز گفت: طرح مصباح الهدی با هدف شناساندن زندگی امامان معصوم  علیهم السلام به دانش آموزان و معرفی سیره اهل بیت (ع) به عنوان برترین الگو ی عملی و اخلاقی در مدارس گچساران اجرا شد.

پورالحسینی اظهار داشت: تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده دانش آموزان از مفاهیم و مبانی قرآن در زندگی روزمره به همراه آشنا کردن دانش آموزان با سبک و سیره امامان بزرگوار از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این طرح‌هاست.

وی از طرح مصباح الهدی به عنوان یکی از طرح های موفق در تربیت ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی دانش آموزان در آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید نام برده و فلسفه برگزاری چنین طرحی را در آموزش و پرورش، معرفی هر چه بیشتر سیره و منش ائمه اطهار(ع) به دانش‌آموزان ذکر کرد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: طرح مصباح الهدی در قالب ۱۸ عنوان کتاب در مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت معرفی ائمه اطهار و امام شناسی در بخش عترت برگزار شد که آشنا کردن دانش آموزان با سبک و سیره امامان بزرگوار از اصلی‌ترین هدف این امر است.

پورالحسینی اظهار داشت: آموزش و پرورش به لحاظ وظیفه‌ ذاتی خود برنامه‌های فرهنگی بسیاری را برای دانش آموزان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده که همگی آنان برای ارتقاء سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان به‌کار گرفته می‌شوند.

وی همچنین تعداد آثار دانش آموزان گچسارانی شرکت کننده در مرحله ی استانی طرح مصباح الهدی را141اثر اعلام کرد که 25 اثر موفق به کسب رتبه شد.

پورالحسینی در یایان خاطر نشان کرد: 42آثار نیز از فرهنگیان گچسارانی در طرح مصباح الهدی استانی شرکت نمودند که 7اثر موفق به کسب رتبه شد.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1395, 14:26



» اخبار مرتبط:

  • تالیف 11عنوان کتاب توسط فرهنگیان گچساران
  • هوشمند سازی 52 واحد آموزشی در گچساران
  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته معلم را تشریح کرد
  • مسمومیت 14نفر از دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد گچساران
  • آموزش پیشگیری از اعتیاد برای 3000دانش آموز گچسارانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟