مشروح اخبار


» گزارش عجیب یک خبرگزاری علیه تماشاگران نفت وگاز گچساران+عکس



این تماشاگران در ادامه رفتار خشونت‌آمیز خود اقدام به شکست شیشه‌ها و آسیب به خودروهای پارک شده مقامات محلی کردند. این رفتار در حضور ناظران و نمایندگان ویژه فدراسیون فوتبال رقم خورد و حتی به تهدید بازیکنان میزبان برای بازی برگشت منجر شد


به گزارش راک نیوز  ،خبرگزاری تابناک درگزارشی نوشته :

مسابقه پلی آف لیگ دسته دوم با حواشی عجیبی رو به رو شد.عصرروز گذشته در مرحله پلی‌آ‌ف (حذفی) لیگ دسته دوم یک دیدار بین تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و پارس جم در 40 کیلومتری عسلویه در منطقه پارس جم برگزار شد که تماشاگران نفت و گاز گچساران با 5 دستگاه اتوبوس به محل برگزاری مسابقه آمده بودند پس از شکست 2 بر صفر تیم‌شان، با پرتاب صندلی و سنگ به طرف مأموران و بازیکنان باعث حبس اعضای تیم میزبان به مدت یک ساعت در رختکن شدند.

این تماشاگران در ادامه رفتار خشونت‌آمیز خود اقدام به شکست شیشه‌ها و آسیب به خودروهای پارک شده مقامات محلی کردند. این رفتار در حضور ناظران و نمایندگان ویژه فدراسیون فوتبال رقم خورد و حتی به تهدید بازیکنان میزبان برای بازی برگشت منجر شد.(پایان نقل وفول)

به گزارش راک نیوز ،تابناک ورزشی درحالی این گزارش را منتشرکرده که برخلاف تنی چنذ از هواداران نفت وگاز گچساران درپی حواشی بعداز بازی زخمی شدند.

 

 



تاریخ انتشار : 5 خرداد 1395, 13:53



» اخبار مرتبط:

  • سطح تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فراتر از لیگ دو است
  • درخواست از علی دایی برای تماشای دیدار نفت وگاز گچساران در پلی آف+عکس
  • با گرمای "نفت وگاز" گچساران ،"مس"کرمان داغ شد+حواشی وتصاویر
  • حاشیه های دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و مس رفسنجان
  • چاقوکشی، شکستن شیشه و ضرب و شتم مربی در هفته دوم لیگ برتر واترپلو!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟