مشروح اخبار


» سقوط زن 65 ساله درحین چیدن بادام در ارتفاعات کوه خائیز کهگیلویه



در تماس افراد محلی با مرکز پیام 115 دهدشت، سقوط فردی که جهت چیدن بادام به کوه خاییز در اطراف شهر دهدشت رفته بود، گزارش شد و بلافاصله اکیپ امدادی از پایگاه جاده ای اورژانس فیلگاه به محل حادثه اعزام شد .
وی اظهار کرد: به دلیل سخت گذر بودن منطقه امکان تردد....


رئیس مرکز اورژانس 115 کهگیلویه گفت: نیروهای اورژانس این شهرستان زن 65 ساله که از ارتفاعات کوه خاییز سقوط کرده بود را نجات دادند.

به گزارش راک نیوز از دهدشت ، علمدار درکیا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: در تماس افراد محلی با مرکز پیام 115 دهدشت، سقوط فردی که جهت چیدن بادام به کوه خاییز در اطراف شهر دهدشت رفته بود، گزارش شد و بلافاصله اکیپ امدادی از پایگاه جاده ای اورژانس فیلگاه به محل حادثه اعزام شد . وی اظهار کرد: به دلیل سخت گذر بودن منطقه امکان تردد خودروی آمبولانس وجود نداشت و تکنسینهای اعزامی اورژانس با حمل برانکارد ودیگر وسایل امدادی پیاده به طرف محل حادثه اعزام شدند . درکیا تصریح کرد: نیروهای امدادی اورژانس، زن 65 ساله را که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار شکستگی از ناحیه دست و صدمه دیدگی از ناحیه کمر و لگن شده بود را پس از پانسمان زخمها و فیکس نمودن شکستگی ها، با برانکارد به سوی محل استقرار آمبولانس در پایین کوه منتقل کرده وجهت تکمیل درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت انتقال دادند . وی بیان کرد: با توجه به سخت گذر بودن برخی مناطق و کوهستانی بودن منطقه تامین بالگرد برای امداد رسانی سریعتر و بهتر ضروری است. کوه خاییز با 33 هزار هکتار در حوزه استحفاظی شهرستان های گچساران، کهگیلویه و بهبهان از سال 77 از سوی شورای عالی محیط زیست به عنوان منطقه حفاظت شده اعلام شده است.



تاریخ انتشار : 6 خرداد 1395, 04:32



» اخبار مرتبط:

  • نجات مرد ۴۴ ساله یاسوجی پس سقوط از کوه در عملیاتی سه ساعته
  • بی احتیاطی کبوتر باز دهدشتی حادثه آفرید
  • 2 کشته درحادثه رانندگی برای آمبولانس ،مادری دهدشتی بخاطرفرزندش جان باخت!
  • سبزی‌کوهی بلای جان زن فیروزکوهی
  • نجات جان مرد گچسارانی پس از ایست کامل قلبی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟