مشروح اخبار


» وقتی وزیران سرمایه میلیاردی داشته باشند مدیران بدنه حقوق های نجومی می گیرند/سازمان تبلیغات اسلامی استان نیاز به تحول دارد



وی ادامه داد: وقتی وزیران سرمایه میلیاردی داشته باشند مدیران بدنه حقوق های نجومی می گیرند.


به گزارش راک نیوز از چاروسا، 

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است؛ تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به عوامل ورود به جهنم اشاره و تصریح کرد: به درستی که جهنم کمین‌گاه بزرگی است و محل بازگشتی برای طغیانگران کسانی که کافر هستند.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی به فرخنده میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اشاره و بیان کرد: مستمندان و فقیران عیال خدا هستند به عیال خدا برسید و به فکر فقرا باشید.

امام جمعه قلعه رئیسی به رسم و سفره هرساله چاروسا و شهر قلعه رئیسی اشاره کرد و یادآور شد: به رسم هر ساله که سفره در افطار میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قلعه رئیسی پهن می‌شود امسال هم این سفره باشکوه پهن می‌شود که امیدواریم مردم و مسؤولان در آن شرکت و خیرین در این زمینه کمک کنند.

صلواتی به سالروز سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و گفت: نمی‌دانم علت چه است که در این چند سال این همه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در این استان تغییر داده می‌شود و خروجی خاصی مشاهده نمی‌شود و مدتی می‌آیند هزینه می‌کنند و می‌روند و اتفاق و حرکت فرهنگی رخ نمی‌دهد.

وی بیان کرد: اخیرا هم مدیرکل این سازمان فرهنگی دوباره تغییر کرد ضمن اینکه برای این برادر عزیز و روحانی آرزوی موفقیت دارم اما واقعیت این است که در استان ما ضعف‌ها و آسیب‌ها و مشکلات اساسی فرهنگی وجود دارد؛ از طرفی می‌بینیم قتل و خودکشی زیاد است، آمار طلاق افزایش، آمار ازدواج کاهش، دادگاه‌ها شلوغ‌تر، و اعتیاد رو به افزایش، وضعیت اسفبار تالارها و عروسی‌ها همه و همه حکایت از این دارد که نهادهای فرهنگی استان ما به تبع کشور دچار آلزایمر شده‌اند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: متاسفانه اکتفا شده به کارهای صوری و کاغذی تا جایی که مساجد بدون روحانی ماندند و معلمان پرورشی بی‌خیال زنگ این درس مهم شدند.

صلواتی با بیان اینکه در شرایطی که بیکاری امان خانواده‌ها را بریده است باید نهادهای فرهنگی استان مثل سازمان تبلیغات فعال‌تر وارد میدان شوند، اضافه کرد: این استان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی دارد متاسفانه در مدیریت قبل نمایندگی‌های در بخش‌ها تعطیل کردند لذا به طور قطع یقین باید از صدر تا ذیل این سازمان تغییر و تحول انجام شود و باید از نیروی‌های جوان، خلاق و آگاه استفاده کرد.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان نظام پرداخت و اظهار داشت: مستکبران و منافقان بدانند این ملت و این امت انقلابی در صورت نقض برجام آمادگی خویش جهت به آتش کشیدن برجام در مقابل لانه جاسوسی آمریکا با فریادهای الله اکبر اعلام می‌کنند و پشتیبان ولی امر خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی نقش روابط عمومی آمریکا را بازی نکنند این شرم‌آورترین کاری است که یک مسؤول بیاید خیانت‌های دشمن را به خاطر منافع سیاسی و حزبی خود توجیه کند و آنچنان به ملت خویش تلقین کند که متوجه دشمنی‌ها و خیانت‌های دشمن نشود امیدوارم بعضی‌ها در این کشور نقش بازی نکنند همگان بدانند تا قیامت آب ما با آمریکا در یک جوی نمی‌رود.

صلواتی در ادامه با بیان اینکه باید به حال سازمان ملل گریست ابراز داشت: این سازمان ملل و دولت مستکبر و ضد قرآنی آمریکا رژیم و کودک‌کش و بی‌رحم عربستان سعودی را از فهرست سیاه ناقضان حقوق بشر کنار گذاشت، همه عالمیان بدانند نام آل سعود برای همیشه در تاریخ فهرست نام‌های ننگین بین‌المللی باقی خواهد ماند و مایه ننگ خواهد بود و یک رسوایی تاریخی برای سازمان ملل بود.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به حقوق های نجومی اشاره و عنوان کرد: کجای دنیا دیده می‌شود که مدیر یک بانک که مربوط به کارگران است مدیرعاملش به اندازه عمر یک کارگر حقوق 234 میلیونی می‌گیرد و عده‌ای از افراد تامین اجتماعی کمتر از 300 هزار تومان دریافتی می‌گیرند.

وی گفت: امروز واحدهای تولیدی مشکل سرمایه دارند و متاسفانه نمی‌دانم با چه شرمندگی و خجالت‌آوری ادعا کنند برای وام سه میلیونی ازدواج اعتبار نداریم.

وی ادامه داد: وقتی وزیران سرمایه میلیاردی داشته باشند مدیران بدنه حقوق های نجومی می گیرند.

صلواتی با انتقاد برخی از مدیران گفت: بهتر است مسؤولان به جای تهمت زدن درصدد رفع ضعف‌ها باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی در پایان از اعضای شورای شهر قلعه رئیسی خواست تا وحدت را حفظ کنند و به جای حواشی به فکر عمران و آبادانی باشند.



تاریخ انتشار : 28 خرداد 1395, 18:24



» اخبار مرتبط:

  • تخریب شدن قلعه تاریخی قلعه‌رئیسی زنگ خطری برای مردم این شهر است
  • انتقادامام جمعه قلعه رئیسی از دولت ؛ دولت که با این همه امکانات و ثروت و معادن اعلام می‌کند پرداخت یارانه عذاب الیم است
  • مخالف مسئله اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نیستم
  • ردصلاحیت شدگان گذشته منتظر تایید صلاحیت نباشند
  • اظهارات تکان دهنده امام جمعه قلعه رئیسی:متأسفانه سازمان تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد کارآیی لازم را ندارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟