مشروح اخبار


» فردا رسیدگی به ماجراي استخدام هاي سفارشي در آموزش و پرورش



عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از برگزاري جلسه اي با وزير آموزش و پرورش در مورد استخدام‌هاي سفارشي در اين وزارتخانه خبرداد.
به گزارش  راک نیوز به نقل ازخبرگزاري آريا ، موسي‌الرضا ثروتي با اشاره به استخدام غير قانوني 20 هزار نفر در آموزش و پرورش، تصريح کرد: وزارت آموزش وپرورش بر اين ادعا است که براي استخدام اين نيرو‌ها از دولت مجوز گرفته‌ و به همين دليل نيازي به برگزاري آزمون براي اين استخدام آن‌ها نيست‌.
نماينده مردم بجنورد، سلمقان و جاجرم در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: براي بررسي اين مساله و موضوع استخدام‌هاي سفارشي در وزارت آموزش و پرورش، جلسه‌اي در روز شنبه 14 مرداد ماه با حضور حميدرضا حاجي‌بابايي وزير آموزش وپرورش برگزار خواهيم کرد.
وي با تاکيد بر محتوي اين جلسه، افزود: البته در اين جلسه ساير مسائل در وزارت آموزش و پرورش مانند، استخدام معلمان پيش دبستاني، شرکتي‌ها، حق‌التدريسي‌ها و آموزشياران نهضت‌سواد آموزي نيز مطرح خواهد شد.
ثروتي در ادامه به نامه‌اي که در اين زمينه به علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي نوشته اشاره کرد و گفت‌: در اين نامه مراتب اعتراض خود را در مورد عملکرد آموزش و پرورش اعلام کرده‌ام و براين نکته تاکيد شده که اگر وزيرآموزش و پرورش رويه خود را تغيير ندهد استيضاحش مي شود.
اين نماينده مجلس نهم  اعلام کرد: رئيس کميسيون آموزش وتحقيقات به من گفتند که نامه از سوي رئيس مجلس به کميسيون ارجاع شده  و در جلسه اين هفته، موضوع مورد بررسي قرار مي گيرد.‌
متاسفانه دريک سال پاياني دولت دهم برخي از مسئولان دولتي به صورت غيرقانوني به جذب و استخدام افراد سفارش شده از سوي جرياني خاص در وزارتخانه ها و سازمان هاي دولتي اقدام مي کنند.
سال گذشته نيز عملکرد غير قانوني وزير راه و شهرسازي در استخدام يکي از نزديکان رئيس جمهور در اين وزارتخانه باعث تذکر نمايندگان ملت به نيکزاد و معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور شد.



تاریخ انتشار : 13 مرداد 1391, 18:31



» اخبار مرتبط:

  • اعلام نتایج آزمون سرایداری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • رحیم عبادی گزینه سرپرستی وزارت آموزش و پرورش
  • گام نخست تغيير مجري انتخابات
  • آخرين وضعيت استخدام‌هاي دولتي
  • اولین تغییرات مدیریتی در فارس به آموزش وپرورش رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟