مشروح اخبار


» نوذر رودنیل درپایگاه چهارم شکاری ارتش



یکدوره کلاس داوری درجه سه فوتبال زیر نظر فدراسیون فوتبال در شهرستان دزفول به میزبانی پایگاه چهارم شکاری وحدتی از علاقمندان به داوری از شهرهای رامهرمز ، اهواز ، شوش ، شوشتر ، اندیمشک و دزفول از تاریخ ...

راک نیوز : یکدوره کلاس داوری درجه سه فوتبال زیر نظر فدراسیون فوتبال در شهرستان دزفول به میزبانی پایگاه چهارم شکاری وحدتی از علاقمندان به داوری از شهرهای رامهرمز ، اهواز ، شوش ، شوشتر ، اندیمشک و دزفول از تاریخ 26/4 لغایت 30/4/91 برگزار گردید . در مراسم افتتاح کلاس آقایان سرگرد مهندس عزت اله طرانی مولا رییس طرح و برنامه پایگاه و سروان ابراهیم رشیدی معاون نظامی عقیدتی سیاسی پایگاه و سروان قدرت اله قاسمی رییس تربیت بدنی پایگاه ضمن حضور در کلاس و خیر مقدم به حاضرین آرزو کردند که شرکت کنندگان ایامی خوب و خوشی را در پایگاه داشته باشند و در آینده بعنوان یکی از خاطرات خوب از آن یاد کنند .

استاد نوذر رودنیل مدرس داوری فدراسیون فوتبال بعنوان مدرس و آقای رحیم ریحانپور بعنوان سرپرست و آقای سعید ذکالوند بعنوان مدیر اجرایی در کلاس حضور داشتند .
در حاشیه این دوره که بمدت 40 ساعت آموزشی بوده، نوذر رود نیل در گفتگوی تلفنی با خبرنگار راک نیوز ، ضمن ابراز رضایت  از میزبانی  پایگاه شکاری و علاقه مندی شرکت کنندگان. از تلاش های امیر سرتیپ دوم خلبان "حسن زارع شاهی" تشکر وقدردانی بجا اورد.



تاریخ انتشار : 13 مرداد 1391, 20:42



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری کلاس داوری درجه 3فوتبال درگچساران
  • کلاس داوری درجه 3 بسکتبال در یاسوج برگزار گردید
  • کلاس مربیگری سطح یک فوتسال بانوان دریاسوج
  • کلاس داوری درجه 3 شنای بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد در گچساران برگزار گردید
  • شهر یاسوج میزبان کلاس مربیگری و داوری درجه 3 رشته دارت است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟