مشروح اخبار


» نماینده بویراحمد و دنا خبرداد:افزایش ۵۰درصدی اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد



غلام محمد زارعی شامگاه شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد افزود: این افزایش اعتبار موجبات توسعه عمرانی و زیرساختی استان را فراهم می کند.

وی بیان کرد: رشد اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر بسیار خوب بوده است که استحقاق بیشتر شدن را دارد


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از افزایش قابل توجه اعتبارات استانی به بیش از ۵۰درصد نسبت به سال قبل خبر داد. 

به گزارش راک نیوز از مرکز  کهگیلویه و بویراحمد ؛  غلام محمد زارعی شامگاه شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد افزود: این افزایش اعتبار موجبات توسعه عمرانی و زیرساختی استان را فراهم می کند.

وی بیان کرد: رشد اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر بسیار خوب بوده است که استحقاق بیشتر شدن را دارد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر پایه بودجه درست تنظیم شود و حق ما بر اساس نیازهای واقعی ادا شود می‌توانیم به جایگاه خوبی برسیم.

زارعی تصریح کرد: امروزه پایه بودجه ما در جایگاه معقولی قرار گرفته و این استان در زمینه‌های مختلف در اعتبارات به خصوص در اعتبارات عمرانی خوب دیده شده است.

وی ادامه داد: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتبارات عمرانی در گذشته ناچیز بود که با رایزنی‌های انجام گرفته پایه بودجه ملی ارتقاء پیدا کرده است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های زیرساختی ومهم استانی عنوان کرد: تطویل باند فرودگاه یاسوج حداکثر تا سه ماه آینده به اتمام می رسد.

زارعی افزود: افق ۲۵ساله برای سد تنگ سرخ پیش بینی شده و با افتتاح این سد، تامین آب بخش های مختلف انجام گرفته وتحولی در بخش های مختلف ایجاد می کند.

وی از انجام عملیات راه آهن یاسوج در کیلومتر ۲۴خبرداد و اضافه کرد: با ایجاد زیرساخت های مختلف از جمله راه آهن، زمینه پیشرفت و بسترسازی رشد بهتر استان فراهم می شود.



تاریخ انتشار : 14 شهریور 1395, 09:45



» اخبار مرتبط:

  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • بیش از ۱۸ هزار تحصیل‌کرده بیکار در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است
  • تذکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مسئولان بومی کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار بزرگواری: مسئولان استان بیش از فاکتورشان صحبت نکنند
  • زمان برگزاری جشن انتخاباتی غلام محمد زارعی در بویراحمداعلام شد+زمان ومکان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟