مشروح اخبار


» افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95



رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌زیری کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت خبر داد و گفت: اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری 178 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.


افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌زیری کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت خبر داد و گفت: اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری 178 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

حسن نوروزی در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت خبر داد و گفت: مجموع اعتبارات استانی و نفت در نظر گرفته شده در لایحه بودجه سال 95 برای استان کهگیلویه و بویراحمد 178 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان اعتبارات استانی و نفت در سال گذشته 139 میلیارد تومان بوده است، افزود: اعتبارات استانی و نفت در نظر گرفته شده برای استان در سال جاری 28 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 61 برنامه استانی در کهگیلویه و بویراحمد دیده شده، گفت: در هر برنامه عمرانی براساس شاخص‌ها، اعتبارات توزیع می‌شود که با حضور همه مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران هشت شهرستان، اعداد، ارتقاء و محاسبات برنامه‌ریزی شده را تشریح کردیم.

این مسؤول عنوان کرد: با مصوبات انجام شده منتظر ابلاغ بودجه ظرف 10 روز آینده هستیم که به محض ابلاغ بودجه نشست شورای برنامه‌ریزی تشکیل و سهم هر شهرستان مشخص می‌شود تا کمیته شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها تشکیل شود.

نوروزی با بیان اینکه با تزریق اعتبارات در اسرع وقت شاهد رونق پروژه‌ها باشیم، افزود: اعتبارات به مانند سال‌های گذشته برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالا اختصاص داده می‌شود و شروع پروژه جدید به صورت حداقل خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از رشد اعتبارات ماده 180 خبر داد و افزود: اعتبارات در نظر گفته شده این ماده در سال گذشته 148 میلیارد بوده و امسال این اعتبارات به 230 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که امیدواریم مثل سال گذشته با مشکل تخصیص پایین مواجه نشویم.

وی در ادامه با اشاره به تدوین سند برنامه ششم توسعه گفت: تدوین برنامه ششم توسعه برنامه بسیار مهمی برای پیشرفت و توسعه استان است که در این برنامه شاخص‌های توسعه استان از سال 95 تا 99 مشخص می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه سند برنامه ششم توسعه 31 خردادماه تدوین می‌شود، خاطرنشان کرد: برای تدوین این سند 20 کارگروه  تشکیل شد و دستگاه‌های عضو این کارگروه‌ها همکاری خوبی برای تدوین سند داشتند، ضمن اینکه همکاری دانشگاه یاسوج و شرکت نفت و گاز گچساران مطلوب نیست.



تاریخ انتشار : 20 خرداد 1395, 18:05



» اخبار مرتبط:

  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • افزایش 16 درصدی بودجه شهرستان کهگیلویه/یعنی چقدر؟؟
  • تذکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مسئولان بومی کهگیلویه و بویراحمد
  • روایت معاون استاندار از رقابت نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس
  • ۳۲هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد بیکار و جویای کار هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟