مشروح اخبار


» افزایش 16 درصدی بودجه شهرستان کهگیلویه/یعنی چقدر؟؟



فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه این بودجه از محل دو درصد نفت و اعتبارات استانی اختصاص داده شده است، ابراز داشت: سیاست اصلی در تقسیم بودجه شهرستان کهگیلویه اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سیدناصر رضایی  در حاشیه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: بودجه امسال شهرستان کهگیلویه 38 میلیارد و 500 میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته دارای رشد 16 درصدی است.

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه این بودجه از محل دو درصد نفت و اعتبارات استانی اختصاص داده شده است، ابراز داشت: سیاست اصلی در تقسیم بودجه شهرستان کهگیلویه اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود.

رضایی عنوان داشت: از مدت‌ها پیش با جلسات متعددی که با مدیران شهرستان داشتیم مشکلات و نظرات آنها را در حوزه کاری خود جویا شدیم و سعی کردیم با نگاهی کارشناسانه نسبت به تقسیم بودجه شهرستان عمل کنیم.

وی افزود: در بودجه امسال به بحث عمران شهری نسبت به سنوات گذشته توجه بیشتری شده که امیدواریم با تخصیص بودجه 5 میلیاردی شهرداری‌ها و همچنین جذب مطالبات شهرداری‌ها شاهد شکوفایی و تحولات خوبی در حوزه شهرداری‌ها باشیم.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه برای حوزه راه‌های کهگیلویه 7.5 میلیارد تومان اختصاص داد شد، اضافه کرد: توسعه و تکمیل راه‌های روستایی از اولویت‌های راهسازی در کهگیلویه هستند.

رضایی با انتقاد از اینکه اکثر اعتبارات در ادارات کل می‌ماند و به صورت قطره چکانی به دستگاه‌های شهرستانی اعتبار تخصیص داده می‌شود، افزود: عدم پیشرفت در زمینه هوشمندسازی مدارس نیز ناشی از همین سیاست است که ما سعی کردیم با اختصاص بودجه خاص به بحث هوشمندسازی مدارس کهگیلویه گام‌هایی را در این زمینه برداریم.

این مقام عالی اجرایی در شهرستان کهگیلویه ابراز امیدواری کرد که با توجه دو چندانی که به نهادهای فرهنگی در تقسیم بودجه داشتیم شاهد رونق این بخش در شهرستان خواهیم بود.



تاریخ انتشار : 27 تیر 1391, 01:11



» اخبار مرتبط:

  • اتمام پروژ‌های نیمه‌تمام اولویت نخست کهگیلویه است
  • راه‌اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی در کاروانسرای دهدشت
  • زیرگذر گچساران از نیمه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.
  • تا هفته دولت آب شرب دیشموک وارد شبکه شهری شود.
  • در کمیته برنامه ریزی پاسارگاد چه گذشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟