مشروح اخبار


» انتقاد شدید عضو شورای شیراز به مدیرکل کهگیلویه وبویراحمدی !/ او غیربومی است دیر یا زود شیراز را ترک می‌کند



معین با بیان این‌که فردی سیاسی نیست،‌ گفت: دلم به حال مظلومیت جمهوری اسلامی و آقای دکتر روحانی رئیس جمهوری محترم می‌سوزد که همه از ایشان توقع معجزه اشتغال و گشایش دارند، در صورتی‌که بعضاً کارگزارانی چون مدیرکل ...


به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، نسبت به آنچه سخنان دوگانه مدیرکل محیط زیست فارس در خصوص سد تنگ سرخ بیان می‌کرد، انتقاد و تصریح کرد که به‌واسطه حضور چنین کارگزارانی، دلش به‌حال دولت می‌سوزد.

به گزارش ایسنا، «محسن معین» عصر امروز (دوشنبه 5 مهرماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود، گفت: آقای ولوی مدیرکل محیط‌زیست فارس سال 92 و در پایان سمینار علمی بررسی اثرات احتمالی پروژه سد تنگ سرخ بر دریاچه مهارلو، به بنده گفتند که قانع شدم و باید دیگران را هم قانع کنیم.

او اضافه کرد: سه ماه پیش و در جلسه کارشناسی چند ساعته که توسط استاندار فارس به‌عنوان یک مهندس آگاه، تشکیل شده بود، آقای ولوی خطاب به جلسه اعلام کردند که قانع شده‌اند. از این‌رو خودشان به همراه استاندار به سازمان محیط‌زیست رفتند تا امکان بررسی مجدد پروژه را با توجه به مطالعات زیست‌محیطی فراهم و تکمیل کنند.

عضو شورای شیراز با اشاره به تأکیدات استاندار فارس و یکی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس بر ضرورت سکوت در خصوص پروژه سد تنگ سرخ، برای دنبال کردن موضوع در فضای آرام کارشناسی و علمی در سازمان محیط‌زیست و امثال شورای شهر و شهرداری در این خصوص، گفت: با کمال تعجب چندی قبل مصاحبه‌ای از آقای ولوی(مدیرکل محیط‌زیست فارس) در مطبوعات در مخالفت با سد تنگ سرخ ملاحظه شد که پس از اعتراض ما و استانداری، ایشان فرمودند که خبرنگار شیطنت کرده و این مصاحبه مربوط به سال‌ها قبل بوده است.

او با بیان این‌که اخیراً مدیرکل محیط‌زیست پیرامون همین موضوع مصاحبه‌ای انجام داده و اذهان عمومی را مشوش کرده است، به اعتراض خود اشاره و خاطرنشان کرد: این بار هم آقای ولوی فرمودند خبرنگار شیطنت کرده و مصاحبه واقعیت ندارد اما شخصاً پیگیری کردم و معلوم شد مصاحبه واقعی بوده و از طریق یک خبرگزاری رسمی منتشر شده است.

معین خطاب به مدیرکل محیط زیست فارس گفت: جناب آقای ولوی، خبرنگار قطعاً دروغ نمی‌گوید و من دلم هم نمی‌آید شما را دروغگو خطاب کنم، چون دروغگو دشمن خداست. اما با قاطعیت می‌گویم شما شهامت دفاع از حرف و عقیده قلبی خود را ندارید.

او اضافه کرد: آقای ولوی غیربومی است و دیر یا زود شیراز را ترک می‌کند و شهردار،‌ نمایندگان شورا و نمایندگان مجلس در این شهر بزرگ شده‌اند و قصد دارند در همین شهر به زندگی ادامه دهند و قطعاً بیش از آقای ولوی نسبت به محیط‌زیست و حفظ آن در شیراز اهمیت می‌دهند.

معین با بیان این‌که فردی سیاسی نیست،‌ گفت: دلم به حال مظلومیت جمهوری اسلامی و آقای دکتر روحانی رئیس جمهوری محترم می‌سوزد که همه از ایشان توقع معجزه اشتغال و گشایش دارند، در صورتی‌که بعضاً کارگزارانی چون مدیرکل محیط زیست فارس دارند که افتخارشان توقف پروژه‌های مثبتی چون سد تنگ سرخ و پالایشگاه شیراز است!!

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خطاب به مدیرکل محیط زیست فارس یادآور شد: آقای ولوی شما دو راه بیشتر ندارید یا صادقانه تسلیم مباحث علمی و کارشناسی شده و از عقیده قلبی خود در خفا و برون یکسان دفاع کنید و اجازه دهید شیراز از خطر سیل رهائی یابد و چهره آن متحول شود یا این‌که در محضر مردم و قوه قضایه ضمانت دهید که در شیراز سیل نمی‌آید و اگر  آمد ضامن مال و خون مردم هستید. همچنین شخصاً 20 میلیارد تومان خرج کرد قبلی مردم شیراز در سد تنگ سرخ را پس بدهید



تاریخ انتشار : 5 مهر 1395, 18:46



» اخبار مرتبط:

  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • دومین عمل جراحی پای محیط بان دنا انجام شد
  • يک قلاده پلنگ در برخورد با خوروي عبوري تلف شد
  • لزوم ایفای نقش محیط‌بان توسط روستاییان اطراف منطقه حفاظت شده دنا
  • عقاب "مارخور "توسط شهروند کهگیلویه وبویراحمدی در حله استان بوشهر راهسازی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • چرام

    • 11 مهر 1395 08:39
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    آقای معین اطلاعاتشان ضعیف است آقای ولوی چندین دهه در شیراز هستند و همانجا می مانند و به نوعی شی رازی تر از آقای معین هستند
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟