مشروح اخبار


» عقاب "مارخور "توسط شهروند کهگیلویه وبویراحمدی در حله استان بوشهر راهسازی شد



حسین دلشب ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای بهبود وضعیت محیط زیست در استان بوشهر، اظهار داشت: یاوران و دوست‌داران محیط زیست نقش بسیار مهمی در دست‌یابی به اهداف مورد نظر ما دارند.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک عقاب مارخور در منطقه حفاظت شده حله استان بوشهر راهسازی شد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از بوشهر ، حسین دلشب ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای بهبود وضعیت محیط زیست در استان بوشهر، اظهار داشت: یاوران و دوست‌داران محیط زیست نقش بسیار مهمی در دست‌یابی به اهداف مورد نظر ما دارند.

وی به همکاری‌های دوست‌داران محیط زیست استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: یکی از دوست‌داران محیط زیست امروز یک بهله عقاب مارخور را به ماموران محیط زیست تحویل داد که نسبت به رهاسازی این پرنده در منطقه حفاظت شده حله استان بوشهر اقدام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تقدیر از حس مسئولیت‌پذیری مردم در قبال این پرندگان، اذعان داشت: آقای شفاعی این پرنده را با خوردو شخصی از استان کهگیلویه و بویر احمد به استان بوشهر آورد و در منطقه حله رهاسازی شد.

وی با بیان اینکه عقاب مارخور یا مارگیر از سایر گونه‌های عقاب‌ها کوچکتر است، ادامه داد: این نوع عقاب از عقاب‌های ماهی‌گیر بزرگتر است که مطقه حفاظت شده حله از زیستگاه‌های این حیوان است.

دلشب ادامه داد: مردم دوست‌دار طبیعت همواره همکاری‌های خوبی را با ما داشته‌اند و امیدواریم در آینده نیز با همکاری مردم محیط‌زیستی سالم‌تر و بهتر داشته باشیم.



تاریخ انتشار : 4 دی 1393, 22:32



» اخبار مرتبط:

  • اتاق فکر مشترک صدا و سیما و محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود
  • کشف یک بهله عقاب نادر آسیایی در دهدشت
  • رهایی کبک‌ها از قفس و آوازخوانی در طبیعت کهگیلویه+تصاویر
  • گردشگر مفقود شده در منطقه کهگیلویه پیدا شد
  • تقدیر از چوپانی که اسلحه داشت اما به پلنگ شلیک نکرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود