مشروح اخبار


» هرم «گاما» فرو ريخت



 راک نیوز :  رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: هفته گذشته یکی دیگر از سرشاخه‌های شرکت منهدم شده گاما در حالیکه سعی بر ادامه فعالیت و نوسازی این شرکت در اصفهان داشت دستگیر و با قرار 10 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

 

 

سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با  (ایسنا) - ، به شناسایی و دستگیری یکی دیگر از سرشاخه‌های شرکت هرمی متلاشی شده گاما در اصفهان اشاره کرد و افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پليس آگاهي يكي ديگر از سرشاخه‌های تحت تعقیب شرکت هرمی گاما را شناسایی و دستگیری كردند.

 

 

وی با بیان اینکه در هفته گذشته با اقدامی پلیسی - اطلاعاتی از سوی تیم‌ ویژه مبارزه با جرایم کلاهبرداری، آخرین امیدهای شرکت هرمی گاما نیز روبه خاموشی رفت، اظهار کرد: ماه گذشته شرکت هرمی گاما طی عملیاتی منظم و هماهنگ از سوی پلیس آگاهی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اصفهان و تهران به کلی منهدم و اکثر سرشاخه‌های این شرکت دستگیر و با قرارهای سنگین روانه زندان شدند.

 

 

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه در بین سرشاخه‌های دستگیر شده مؤسس و گردانندگان این شرکت هرمی نیز با صدور قرارهاي سنگين روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: بلافاصله چند روز پس از دستگیری سرشاخه‌ها و مؤسس شرکت هرمی گاما در عملیات گسترده دوم با اقدامات فنی، پلیسی و اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری چهار تن دیگر از سرشاخه‌های این شرکت هرمی را نيز دستگير كردند.

 

 

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه در راستای احقاق حق مالباختگان اجرای طرح سوم شناسایی و دستگیری سرشاخه‌های این شرکت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، افزود: این بار تیم مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام تحقیقات جامع فنی، اطلاعاتی و پلیسی یکی دیگر از سرشاخه‌های این شرکت را که با اطلاع از دستگیری مؤسس و دیگر سرشاخه‌ها سعی در بازسازی این شرکت متلاشی شده داشت، شناسایی کردند.

 

 

وی اضافه کرد: این سرشاخه که با فریب بیش از دو هزار و 876 نفر از هموطنان، ساحلی امن برای خود ساخته بود با متلاشی شدن شرکت هرمی گاما موقعیت خود را در خطر دید و سعی در فریب بیشتر دیگران و عضو گیری مجدد كرده بود.

 

 

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه با پیگیری‌ها و تحقیقات جامع فنی پلیسی این فرد نیز دستگیر و تحویل پلیس آگاهی اصفهان شد، افزود: این متهم که خود را در بین ادله‌های غیر قابل انکار پلیس می‌دید به صراحت به جرم خود نسبت به کلاهبرداری از بیش از دو هزار و 876 نفر اعتراف کرد و بعد از تحویل به مراجع قضایی و با صدور قرار 10 میلیاردی، روانه زندان شد.

 

انتهاي پیام




تاریخ انتشار : 16 مرداد 1391, 10:49



» اخبار مرتبط:

  • اعتراف دو برابر به قتل شش نفر
  • دستگیری کلاهبردار داخل كمد
  • متلاشی‌شدن باند سارقان مسلح مغازه در گچساران
  • باند سارقان مغازه در یاسوج متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان پیچ‌گوشتی به دست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود