مشروح اخبار


» مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز:افزون بر 8 هزار قلم از قطعات صنعت نفت گچساران در داخل کشور ساخته شد



مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: هشت هزار و 738 قلم از قطعات پر مصرف صنعت نفت با حمایت این شرکت از سال گذشته تاکنون در داخل کشور ساخته شده است.


مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز:افزون بر 8 هزار قلم از قطعات صنعت نفت گچساران در داخل کشور ساخته شد

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: هشت هزار و 738 قلم از قطعات پر مصرف صنعت نفت با حمایت این شرکت از سال گذشته تاکنون در داخل کشور ساخته شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز، امین محمدی اظهار داشت: قطعات تولیدی در صنعت نفت در داخل کشور دارای صرفه اقتصادی و توجیه فنی است. 

وی گفت: ارزش ریالی این تعداد قطعات خریداری شده، 103 میلیارد ریال است.

محمدی تصریح کرد: همگام با توسعه تولیدات قطعات در داخل کشور میزان خریدها نیز روند افزایشی داشته و در سالهای آینده نیز رشد قابل توجهی خواهند داشت. 

وی ابراز کرد: متخصصان داخلی این شرکت در سال جاری 49 قطعه را تعمیر کرده که بیش از 16میلیارد و 370 میلیون ریال صرفه جویی اقتصادی به همراه داشته است. 

محمدی با بیان اینکه پراکندگی جغرافیایی این شرکت تعهد اداره تعمیرات و کارگاه مرکزی را نسبت به دیگر شرکت ها سخت تر کرده، افزود: بیش از 24 پکیج که هر کدام شامل دهها قطعه می شود در سالجاری از قطعات ماشین آلات فرایندی و تجهیزات مختلف درون و برون چاهی از سوی متخصصان جوان این شرکت ساخته شده است.

وی ابراز کرد: هم اینک مدیریت، تعمیرات اساسی کارخانه های گاز و گاز مایع، فشار قوی، تقویت گاز بینک، سیاهمکان به دست توانمند کارکنان نفت گچساران صورت می گیرد.

محمدی ادامه داد: 78 هزار مورد فعالیت تعمیراتی، اصلاحیه و پیشگیرانه از سال گذشته تاکنون این شرکت برای جلوگیری از خروج ارز و حمایت از صنایع شرکت های ایرانی انجام داده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: این شرکت روزانه بطور میانگین 610 تا 615 نفت تولید می کند.

وی گفت: این شرکت هم اکنون مسئولیت تولید و صیانت از 15 میدان نفتی فعال را با استفاده از 775 حلقه چاه بر عهده دارد.

محمدی اظهار داشت: پیشنهادهای کارکنان این شرکت 9 هزار و 460میلیارد ریال سود و صرفه جویی برای نفت و گاز این شهرستان به همراه داشته است.

وی گفت: 49 هزار پیشنهاد در 15 سال گذشته از سوی کارکنان این شرکت به دبیرخانه نظام ارائه شده است.

وی افزود: این شرکت از سال گذشته تاکنون موفق به اجرای عملیات سه هزار و 675 کیلومتر توپکرانی و 40کیلومتر توپکرانی هوشمند در خطوط لوله خود شد.

وی ادامه داد: این عملیات با اجرای 285 مورد توپکرانی در راستای حفظ، تولید و نگهداری از خطوط اصلی و صادراتی نفت و گاز و گاز مایع انجام شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: 17هزار نقطه از مجموع خطوط لوله و مخازن تاسیسات تقویت فشار گاز این منطقه ضخامت سنجی شد.

وی افزود: صنعت نفت و گاز گچساران در سالجاری موفق شد از تعهدهای تولیدی خود فراتر رود و به تحقق 101/3 درصد برسند.



تاریخ انتشار : 18 آبان 1395, 21:15



» اخبار مرتبط:

  • صرفه جویی 25 میلیارد ریالی شرکت نفت گچساران با ساخت قطعات
  • پیشنهادهای کارکنان نفت گچساران افزون بر 9هزار میلیارد ریال صرفه جویی داشت
  • هفت هزار قلم کالای راهبردی در صنعت نفت بومی‌سازی شد
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • سهم عمده ی نفت و گاز گچساران در تأمین درآمدهای اقتصادی کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود