مشروح اخبار


» بررسی راه های گسترش اقتصادی تهران و ایروان



راک نیوز-معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل گمرک کشورمان با وزیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان دیدار و به بررسی راه های گسترش همکاری های اقتصادی میان تهران و ایروان پرداختند.

به گزارش ایسنا، کارایان در دیدار با مسعود کرباسیان بابیان اینکه مسائلی وجود دارند که برطرف کردن آنها موجب خواهد شد تا همکاری های اقتصادی میان دو کشور تسهیل و گسترش یابد،افزود: ایجاد مناطق آزاد تجاری اهمیت بسیاری دارد و این امر نیازمند تلاش و اقدامات دوجانبه است.
 کارایان گفت:دستیابی به رویکردهای مشترک و روان سازی مقررات و امور گمرکی، نقش بسزایی در راستای گسترش همکاری های اقتصادی خواهد داشت.
 کرباسیان هم توافقات به دست آمده در دیدار با رئیس کمیته درآمدهای دولتی ارمنستان در خصوص امور گمرکی که موجب گسترش هرچه بیشتر همکاری های اقتصادی میان ایران و ارمنستان خواهد شد را به استحضار وزیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان رساند.
 وی با اشاره به عضویت ارمنستان در اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش آن به عنوان حلقه مرتبط کننده ایران با این اتحادیه گفت: از تلاش های مستمر هیئت ارمنستان در مذاکرات ایران- اتحادیه اقتصادی اوراسیا، قدردانی کرد.
کرباسیان خاطرنشان کرد:گسترش سرمایه گذاری ها در اولویت ایران و ارمنستان قرار دارد و در این راستا تبادل تجارب می تواند نقش به سزایی را برای هر دو کشور ایفا کند.
وزیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان با قدردانی از میهمانان اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین دیدارهایی موجوب سرعت بخشیدن و گسترش هرچه بیشتر همکاری های میان دو کشور خواهد شد.
انتهای پیام




تاریخ انتشار : 28 آبان 1395, 23:57



» اخبار مرتبط:

  • پاسخ روحانی خطاب به پوتین
  • دیدار سرمایه‌گذاران ژاپنی با یک مدیر کهگیلویه وبویراحمدی
  • تاکیدبزرگواری برگسترش مناسبات با آمریکای لاتین
  • سفر استاندار و هیئت اقتصادی استان «اُمسک» روسیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • معارفه رئیس کل جدید گمرک آغار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟