مشروح اخبار


» استان های جنوبی در سالروز شهادت ثامن الحجج (ع) عزادار شدند



همزمان با 30 صفر سالروز شهادت جانگداز هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) مردم تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد ،فارس،بوشهر ،هرمزگان وخوزستان عزادار و سوگوار شدند


همزمان با 30 صفر سالروز شهادت جانگداز هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) مردم تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد ،فارس،بوشهر ،هرمزگان وخوزستان عزادار و سوگوار شدند .

به گزارش خبرنگارراک نیوز از یاسوج ؛ قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از شب گذشته و امروز با نصب پارچه نوشته های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه ها و مکان های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به امام هشتم (ع) نشان دادند. 
ارادتمندان، شیفتگان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در قالب دسته های سینه زنی و زنجیر زنی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با حرکت به سمت حرم امامزادگان، مساجد، تکایا و حسینیه ها در غم جانسوز ضامن آهو به سوگ نشستند. 
امروز حسینیه ها، مساجد و خیابان های شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد صحنه دلدادگی و ارادت شیفتگان به ائمه اطهار (ع) بود. 

به گزارش خبرنگار راک نیوز از هرمزگان ؛شب گذشته مردم شهرستان قشم با برپایی مراسم سینه زنی شهادت هشتمین امام غریب شیعیان را دراین شهر گرامی داشتند.

مشابه چنین مراسماتی بنا به گزارشات خبرنگاران این رسانه در نقطه به نقطه استان های بوشهر وخوزستان برکزارگردید.گفتنی است همزمان در اهواز مراسم تشییع شهدای انفجار تروریستی حله انجام پذیرفت.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ شب گذشته  پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی و مداحی مرتضی طاهری مراسم شب شهادت امام رضا(ع) با حضور آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در حضور خیل زائران و مجاوران برگزار شد. امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردم و هیئت‌های مذهبی عزادارای و سوگواری در روز شهادت امام رضا(ع) در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار : 10 آذر 1395, 11:22



» اخبار مرتبط:

  • نماینده ولی فقیه استان میزبان عزاداران شیرازی
  • در سوگ شهادت خورشید عدالت
  • اربعین آیت‌الله ملک‌حسینی 21 آذر ماه برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان سربازان مصدوم در بیمارستان شهید رجایی شیراز+گزارش تصویری
  • مراسم سوگواری پیامبر اکرم (ص) در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟