مشروح اخبار


» مدیرعامل کارخانه دماوند کار گچساران خبرداد:تولید انواع دیوار پوش و سقف‌های کاذب در استان کهگیلویه و بویراحمد



مدیرعامل بزرگترین کارخانه روکش‌های PVC جنوب کشور گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد انواع دیوار پوش و سقف‌های کاذب تولید می‌شود.صبح امروز عبدالله قبادی در حاشیه بازدید جمعی از مسئولان کشوری و استانی از این کارخانه با بیان اینکه تنها تولیدی سقف‌های کاذب در جنوب کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: این کارخانه به مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا تجهیز شده است و در حال حاضر با کیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کند.


مدیرعامل بزرگترین کارخانه روکش‌های PVC جنوب کشور گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد انواع دیوار پوش و سقف‌های کاذب تولید می‌شود.

 

به گزارش راك نيوز از مركز كهگيلويه وبويراحمد ؛  صبح امروز عبدالله قبادی در حاشیه بازدید جمعی از مسئولان کشوری و استانی از این کارخانه با بیان اینکه تنها تولیدی سقف‌های کاذب در جنوب کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: این کارخانه به مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا تجهیز شده است و در حال حاضر با کیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کند.

مدیرعامل کارخانه دماوند کار گچساران افزود: این کارخانه توانسته است برای بیش از ۹۰ به شکل مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به محصولات تولید شده در این کارخانه، اظهار کرد: انواع روکش‌های PVC در ۶۰ رنگ و طرح مختلف، انواع دیوار پوش و سقف‌های کاذب تولید و به سایر نقاط استان و کشور صادر می‌شود.

قبادی در ادامه با قدردانی از مسئولان در جهت حمایت از واحدهای تولیدی، بیان کرد: واحدهای تولیدی در واقع نبض اقتصاد مقاومتی است، بنابر این حمایت همه جانبه مسئولان از این واحدهای تولیدی رشد اقتصادی و توسعه را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: تمام پرسنل و کارکنان این واحد تولیدی، بومی است و محصولات آن با نام «معین پلاست» در بازارهای مختلف ملی و بین‌المللی به فروش می‌رسد.

 

 



تاریخ انتشار : 16 اسفند 1395, 13:02



» اخبار مرتبط:

  • 5 طرح تولیدی در گچساران افتتاح شد
  • تسهیلات تا سقف 10 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی فعال کهگیلویه و بویراحمد
  • مهروموم یک کارخانه تولید سوسیس و کالباس غیراستاندارد + تصاویر
  • مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران: تولید نفت ایران ۱۵ هزار بشکه افزایش می یابد
  • 2 واحد نمکزدایی در گچساران بهره برداری می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟