مشروح اخبار


» شورای قومی و قبیله ای برای شهرستان یک آسیب است+جزییات



به گزارش میرامین سبحانی خبرنگار راک نیوز،جلسه ی شورای اداری صبح امروز با حضور مدیران و مسولین ،بخشداران ،ائمه ی جمعه به ریاست فرماندار محترم شهرستان کهگیلویه در سالن شهید زکی نژاد فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

علی پوزش روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری کهگیلویه با اشاره به اینکه انتخابات شوراها در این شهرستان تا حدی گرایش‌های قومی و قبیله‌ای دارد اظهار داشت: با توجه به وضعیت شهر دهدشت انتخابات قومی و قبیله آسیب‌های زیادی در پی داشته است. وی با اشاره به اینکه شوراهای شهر و روستا نقش مهمی در روند توسعه دارند بیان کرد: طی چهار سال گذشته عملکرد شورا و شهرداری دهدشت ضعیف بوده است.


به گزارش میرامین سبحانی خبرنگار راک نیوز صبح امروز با حضور مدیران و مسولین ،بخشداران ،ائمه ی جمعه به ریاست فرماندار محترم شهرستان کهگیلویه در سالن شهید زکی نژاد فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

علی پوزش روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری کهگیلویه با اشاره به اینکه انتخابات شوراها در این شهرستان تا حدی گرایش‌های قومی و قبیله‌ای دارد اظهار داشت: با توجه به وضعیت شهر دهدشت انتخابات قومی و قبیله آسیب‌های زیادی در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای شهر و روستا نقش مهمی در روند توسعه دارند بیان کرد: طی چهار سال گذشته عملکرد شورا و شهرداری دهدشت ضعیف بوده است. پوزش انتخابات قومی و قبیله‌ای را تهدیدزا دانست و بیان کرد: تهدیدات و مشکلات شوراهای قومی و قبیله‌ای در شهر دهدشت معضلات زیادی به همراه داشته است. وی افزود: باید با برنامه ریزی و هم‌فکری مناسب کسانی که صلاحیت لازم را داشته باشند از سوی مردم انتخاب شوند.

 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه در سال 95 خدمات خوبی در سطح شهرستان ارائه شده است گفت: مدیران باید عملکرد دولت تدبیر وامید را به رسانه‌ها انعکاس دهند. پوزش با اشاره به آمادگی کامل همه دستگاه‌های خدمات سفر اظهار کرد: شهرستان آمادگی کامل برای استقبال از گردشگران نوروزی را دارد.



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1395, 13:23



» اخبار مرتبط:

  • مسئولان شهرستان کهگیلویه در انجام کارهای فرهنگی پیشقدم باشند
  • در انتخابات شوراها در گچساران ائتلاف جواب نمیدهد
  • فرماندارکهگیلویه :مدیران به مشکلاتی که در رسانه‌ها انعکاس داده می‌شود جوابگو باشند
  • اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر دهدشت
  • فرماندار کهگیلویه :کشتارگاه شهردهدشت تعطیل خواهد شد+جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟