مشروح اخبار


» دستگیری عاملان قتل یک جوان در روستای درغک / تصادف خونین در محور دشمن‌زیاری /موتورسوار ۳۰ ساله فوت کرد



رئیس دادگستری چاروسا با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمتی است که در نظام جمهوری اسلامی است افزود: با نگاهی به زندگی کشورهای همسایه باید قدر امنیت و اقتدار کشورمان را بدانیم.

وی به حادثه قتل جوان در روستای درغک اشاره و بیان کرد: متاسفانه در ایام نوروز شاهد اتفاقی ناگوار در ورودی روستای درغک بودیم که عید امسال را برای حوزه قضائی چاروسا دگرگون کرد.


به گزارش راک نیوز ؛ رئیس پلیس راه کهگیلویه گفت:بر اثر برخورد شدید خودروی سواری پراید با موتورسیکلت جوان ۳۰ ساله در دم جان باخت.

سردار صفری‌دوست از برخورد خونین موتورسیکلت و خودوری سواری پراید در محور دشمن‌زیاری از توابع کهگیلویه خبر داد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه تصریح کرد: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با موتورسیکلت محمدیار طیب‌جو ۳۰ ساله راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

صفری‌دوست افزود: سرنشین خودروی پراید به اسم رحمت غفوری‌نیک ۲۳ ساله مصدوم شده و جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان دهدشت منتقل شده است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه علت تصادف را عدم رعایت حق تقدم عبور از جانب راننده سواری پراید عنوان کرد.

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت اصول و قوانین رانندگی حق تقدم را در هنگان رانندگی رعایت کنند.

۱۸۰۳ماموریت در پایگاه‌های اورژانس ویژه نوروز کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از انجام یک هزار و ۸۰۳ ماموریت در پایگاه‌های اورژانس استان ویژه نوروز خبر داد و گفت: تلفات حوادث رانندگی نوروز امسال در استان ۲۵ درصد کاهش یافت.

جلال پوران‌فرد با اشاره به اینکه طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶ ادامه دارد، اظهار داشت: در کنار سایر پایگاه‌های امدادرسان پایگاه اورژانس هوایی نیز در این ایام در استان فعال بود.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در نوروز امسال بیش از ۵ هزار و ۱۴۷ نفر از همشهریان و مسافران نوروزی به پایگاه‌های اورژانس استان  مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۶۶۷ ماموریت توسط تیم اورژانس استان انجام شد، خاطرنشان کرد: این آمار امسال به یک هزار و ۸۰۳ ماموریت افزایش یافت و رشد ۷٫۵ درصدی را نشان می‌دهد.

پوران فرد با اشاره به اینکه در نوروز امسال تعداد ۳ هزار و ۳۴۴ مراجعه کنندگان به چادر سلامت که در محورهای مواصلاتی و پر تردد احداث شده بودند، مراجعه کردند؛ اظهار داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش یافت.

وی افزود: از میزان یک هزار و ۸۰۳ ماموریت انجام شده در ایام نوروز ۴۳۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۱٫۴ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه ۷۳۶نفر از هموطنانمان در این حوادث ترافیکی مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳٫۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد که این افراد توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ درمان و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

پوران فرد با اشاره به افزایش ۲۱٫۴ درصدی حوادث ترافیکی  در استان، عنوان کرد: تلفات حوادث رانندگی نوروز امسال در استان ۲۵ درصد کاهش یافت.

وی تصریح کرد: بیشترین حوادث ترافیکی در تعطیلات نوروزی استان در محورهای یاسوج – اصفهان با ۵۲ مورد بوده و کمترین آن نیز در محور باشت – چرام با ۱ مورد ثبت شده است.

 

دستگیری عاملان قتل یک جوان در روستای درغکرئیس دادگاه عمومی چاروسا از دستگیری عاملان قتل یک جوان در روستای درغک در تعطیلان نوروز خبر داد.

سید سعید سعادت‌فر در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید عنوان کرد: امیدواریم در سال جدید شاهد افتخارات عزت آفرینی در کشور باشیم.

رئیس دادگستری چاروسا با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمتی است که در نظام جمهوری اسلامی است افزود: با نگاهی به زندگی کشورهای همسایه باید قدر امنیت و اقتدار کشورمان را بدانیم.

وی به حادثه قتل جوان در روستای درغک اشاره و بیان کرد: متاسفانه در ایام نوروز شاهد اتفاقی ناگوار در ورودی روستای درغک بودیم که عید امسال را برای حوزه قضائی چاروسا دگرگون کرد.

سعادت‌فر خاطرنشان کرد: در روزهای ابتدایی ایام نوروز در مسیر روستای درغک به روستای شوتاور شاهد جسد جوانی به نام روح الله اندیک فرزند مجید ساکن روستای درغک شدیم که در تحقیقات اولیه نشان می‌داد که این جوان بر اثر ضرباتی که بر روی جسم وارد شده به قتل رسیده باشد.

رئیس دادگاه عمومی چاروسا اظهار داشت: پس از انتقال جسد به شهرستان کهگیلویه و کارهای قانونی جسد به محل سکونت در روستای درغک به خاک سپرده شد ولی با توجه به حساسیت منطقه بیش از ۱۵۰ نیرو از یگان‌های ویژه در شهر قلعه رئیسی و منطقه درغک توانستند در ایام نوروز امنیت قابل توجه‌ای را به وجود آورند.

وی تصریح کرد: پس از تمام مراحل تحقیقات خوشبختانه پس از ده روز کار شبانه‌روزی در ایام نوروز نتیجه زحمات به ثمر رسیده و مسببان این حادثه مشخص و در چند روز آینده اسامی آنها اعلام خواهد شد.

سعادت‌فر با تقدیر از مردم منطقه چاروسا و دیشموک در همکاری با دادگستری و نیروی‌های انتظامی یادآور شد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان، دادستان استان، فرمانده انتظامی استان و شهرستان کهگیلویه و رئیس حوزه قضائی و دادرس چاروسا به دلیل زحمات شبانه‌روزی در ایام نوروز تقدیر و تشکر کنم.

رئیس دادگاه عمومی چاروسا با بیان اینکه امنیت بسیار بالایی در سطح منطقه حکمفرماست ادامه داد: با تلاش و حضور بیش از ۱۵۰ نفر از ماموران نیروی انتظامی یگان ویژه در منطقه تلاش شد تا اگر کسی قصد بر هم زدن امنیت مردم باشد با آنها برخورد جدی شود.

 

 



تاریخ انتشار : 14 فروردین 1396, 23:38



» اخبار مرتبط:

  • مصدوم شدن 230 نفر در تصادفات کهگیلویه و بویراحمد
  • بارگاه امامزاده سیدمحمود(ع) درکهگیلویه بیشترین گردشگر را در ایام نوروز جذب کرد
  • افزایش 450 درصدی کشف سرقت در گچساران
  • مرگ موتورسوار دشتستانی بر اثر برخورد با پراید
  • تلاش موثر نیروی انتظامی گچساران درکاهش 28 درصدی سرقت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟