مشروح اخبار


» نجات جان مادر و دختر از حمله گراز وحشی در ارتفاعات کوه قلات بویراحمد



مادر و دختری که عصر امروز/جمعه/ در ارتفاعات کوه قلات در 20 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد مورد حمله گراز وحشی قرار گرفته بودند توسط اورژانس هوایی در این استان امداد رسانی و نجات یافتند.


مادر و دختری که عصر امروز/جمعه/ در ارتفاعات کوه قلات در 20 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد مورد حمله گراز وحشی قرار گرفته بودند توسط اورژانس هوایی در این استان امداد رسانی و نجات یافتند.

به گزارش راك نيوز از ياسوج ؛ رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت که طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 استان مبنی بر حمله ور شدن گراز وحشی به مادر و دختری در ارتفاعات کوه قلات شهرستان بویراحمد، ماموران اورژانس هوایی نیز در اسرع وقت به محل حادثه اعزام و در عملیات امدادی موفق به نجات آنها از چنگال این حیوان وحشی شدند.
جلال پوران فرد با تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت که تیم اورژانس هوایی در کمترین زمان ممکن خود را بر بالین مصدومان این حادثه در ارتفاعات رسانده و تکنسین های تیم پروازی، اقدامات پزشکی از جمله کنترل خونریزی، پانسمان زخم ها، آتل بندی، وصل سرم و اکسیژن تراپی بر روی مادر و دختر مجروح که دچار آسیب های جدی از ناحیه های شکم، پهلو و پا شده بودند را انجام داده و برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.
وی یادآور شد که حال عمومی این مادر 33 ساله و دختر 11ساله خوب گزارش شده است.
گزارش های رسیده حاکی است که این مادر و دختر در حالی که مشغول بوته کنی گونه های گیاهان خوراکی و دارویی در منطقه( کوه های قلات) بودند مورد حمله گراز وحشی قرار گرفتند.
کهگیلویه وبویراحمد یکی از استان های مستعد برای رویش انواع گیاهان خوراکی و دارویی است به گونه‌ای که افزون بر 20 درصد پوشش جنگلی زاگرس و حدود 40 درصد گونه‌های دارویی کشور را در خود جای داده است. 



تاریخ انتشار : 19 فروردین 1396, 00:08



» اخبار مرتبط:

  • سقوط زن 32 ساله از ارتفاعات آبشار تنگ تامرادی بویراحمد
  • بانوی کوهنورد مصدوم در ارتفاعات تنگ تامرادی بویراحمد نجات یافت
  • نجات مرد ۴۴ ساله یاسوجی پس سقوط از کوه در عملیاتی سه ساعته
  • نجات دو دختر جوان در حال غرق در رودخانه زهره گچساران
  • تصادف مرگبار پژو پارس با مادر و کودک خردسال/فرار راننده پس از حادثه!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟