مشروح اخبار


» اظهارات عجیب یک عضو شورای شهر شیراز : مترو تا فرودگاه منتظر آمدن یکی از وزرا به شیراز است تا افتتاح شود!



درباره شایعاتی مبنی بر کامل نبودن ایستگاه های قطار شهری شیراز در خط یک نیز گفت: خط یک قطار شهری آماده بهره برداری می باشد ولی تعداد اندکی از ایستگاه های آن به اتمام نرسیده که این روند، به لحاظ اجرایی و عمرانی طبیعی است و همه پروژه های عظیم قطار شهری در دنیا بر همین منوال می باشد.


محمد حق نگر، عضو شورای اسلامی شهر شیراز دوره چهارم در گفتگو با خبرنگار ما درباره علت تاخیر در بهره برداری از فاز دوم خط یک قطار شهری شیراز گفت: قطار شهری آماده بهره برداری می باشد و ما منتظر آمدن یکی از وزرا برای افتتاح آن هستیم.

وی در ادامه درباره شایعاتی مبنی بر کامل نبودن ایستگاه های قطار شهری شیراز در خط یک نیز گفت: خط یک قطار شهری آماده بهره برداری می باشد ولی تعداد اندکی از ایستگاه های آن به اتمام نرسیده که این روند، به لحاظ اجرایی و عمرانی طبیعی است و همه پروژه های عظیم قطار شهری در دنیا بر همین منوال می باشد. حقنگر درباره شایعاتی مبنی بر بدهی سنگین شهرداری شیراز به بانک ها و بازپرداخت وام های دریافتی نیز گفت: شهرداری شیراز املاک غیر منقول بسیار زیادی دارد و از این حیث شورای پنجم شهر شیراز، شهرداری را با یک سرمایه سنگین از شورای چهارم تحویل میگیرد. عضو شورای چهارم شهر شیراز در ادامه خاطر نشان کرد: 4000 میلیارد تومان اموال غیرمنقول داریم که شامل ساختمان هایی با کاربری های مختلف است و جزو سرمایه های مردم شهر شیراز محسوب می شود. حق نگر در ادامه افزود: 13 هزار میلیارد تومان در طی 4 سال گذشته فضای سبز احداث شده که 7 درصد آن متعلق به مجوز توسعه گردشگری است که این رقم نیز بی سابقه می باشد. وی همچنین ضمن اشاره به سخنان یکی از نمایندگان شیراز در مجلس درباره میزان بدهی های شهرداری شیراز گفت: آقای فرج اله رجبی هم این سؤال و درواقع ابهامِ خلاف واقع را در صحن علنی مجلس بازگو کردند و سپس با جلسات توجیهی که داشتیم و اسنادی که ارائه کردیم به ایشان اثبات شد که این اشتباه بزرگی است که مرتکب شده اند.



تاریخ انتشار : 21 مرداد 1396, 13:18



» اخبار مرتبط:

  • ۶ ایستگاه مترو شیراز آماده بهره‌برداری است
  • نخستین قطارمتروی شیراز به حرکت درآمد.
  • فاز نخست مترو شیراز تجهیز شد
  • قطار شهری شیراز کی افتتاح میشود!
  • واگن‌های متروی شیراز روی آب!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟