مشروح اخبار


» 5تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود+جزئیات



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5 تعاونی با گرایش های کشاورزی، خدماتی و صنایع دستی همزمان با هفته تعاون در سطح استان افتتاح می شود.


5تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شود+جزئیات

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5 تعاونی با گرایش های کشاورزی، خدماتی و صنایع دستی همزمان با هفته تعاون در سطح استان افتتاح می شود.

صابر مظاهری در گفتگو با راک نیوز مجموع سرمایه گذاری این پروژه ها را 4 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از این میزان تسهیلات و 1 میلیارد و 800 میلیون تومان سرمایه گذاری اعضا بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعضای این تعاونی ها 35 نفر است اظهار کرد: این تعاونی ها 71 فرصت شغلی در استان ایجاد خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه  امسال ۱۸ تعاونی با ۳۲۱ عضو در استان تشکیل شد، بیان کرد: با راه‌اندازی این تعاونی‌ها برای ۲۱۷ نفر اشتغال‌زایی ایجاد شد و سرمایه این تعاونی‌ها حدود ۵۱۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال است.

وی به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته تعاون در سطح استان اشاره کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار معاونت وزارت رفاه با نماینده ولی فقیه در استان، نشست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان تعاونی و بازدید از تعاونی‌های در سطح استان از جمله این برنامه ها است.

گفتنی است ۱۱ تا ۱۷ شهریورماه به نام هفته تعاون نامگذاری شده است



تاریخ انتشار : 12 شهریور 1396, 12:27



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:یکهزار و 12تعاونی در استان غیر فعال هستند
  • بیش از 24 هزار نفر جویای کار در کهگیلویه و بویراحمد !
  • کشف عامل بیکاری توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • 77 درصد تعاونی های ثبتی شهرستان گچساران غیر فعال هستند
  • سفر معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گچساران به مناسبت هفته دولت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟