مشروح اخبار


» ویژه برنامه(( در امتداد غربت)) در کنار مزار شهید عزیز الله انجام برگزار شد



به همت بنیادشهیدوامورایثارگران کهگیلویه،یادمان غریبانه شهدای تنها مانده در زادگاه خویش با عنوان «درامتدادغربت»در روستای انجیرسیاه زادگاه شهید «عزیزالله انجام» برگزار شد.

به گزارش راک نیوز؛یادمان غریبانه شهدای تنها مانده در زادگاه خویش با عنوان «درامتدادغربت»در روستای انجیرسیاه زادگاه شهید «عزیزالله انجام» با حضورمعاون استاندار،فرماندار ،جمعی ازمسیولان شهرستان کهگیلویه ،اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد

علی پوزش روز جمعه در برگزاری یادواره 8 شهید روستا های خالی از سکنه شهرستان ابراز داشت: آشنایی نسل جوان با خاطرات و یادمان شهدا از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا است.

وی امنیت موجود در کشور را مدیون شهدا، ایثارگران و سربازان گمنام انقلاب اسلامی دانست و افزود: ترویج روحیه ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت است.


فرماندار کهگیلویه نیز از مساعدت دولت تدبیروامید و اهمیت دادن به مقوله ایثاروشهادت در تمامی زمینه ها خبرداد و گفت: اعتبار مناسب برای احداث جاده این روستا باهمکاری دستگاه های متولی اختصاص می یابد.

علی پوزش بااشاره به سخنان وقیحانه رییس جمهور امریکا نیزگفت:این سخنان تکراری نزدمردم ومسیولان اهمیتی ندارد زیراشهدابه ما درس ایستادگی ومقاومت و حفاظت از آرمانهای نظام اسلامی را اموختند.

مهمان ویژه ی این یادواره فتاح محمدی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بود.محمدی که خود از رزمندگان  هشت سال دفاع مقدس است که مدت های طولانی از عمر خویش را در زندان های رژیم بعث عراق پشت سر گذاشت در این یادواره ودر حرکتی جالب  و عاطفی وقت دیدن پدر شهید عزیزالله انجام که به سمت جایگاه در حرکت بود با در آغوش کشیدن این پدر شهید لحظاتی ناب از عمق علاقه این مقام سیاسی استان به خانواده محترم شهدا بوجود آورد .

اشک های فتاح محمدی حضار  و خانواده شهید انجام را تحت تاثیر قر ار داد  به طوری که بعد از کنار آمدن فتاح محمدی باز قطران اشک همچنان در گونه های  ایشان  در حال سرازیر شدن بود که این حرکت جالب و زیبا از نگاه دوربین خبرنگاران پنهان نماند.


محمدی افزود؛شهدا برگردن ما حق دارند وهرکاری هم که انجام دهیم دربرابر جایگاه و رشادت های آنها ناکافی است.

معاون امنیتی استاندار ،ایثار رزمندگان رادرطول هشت سال جنگ تحمیلی ستود و افزود: امروز به برکت خون شهدا کشور ما بالاترین درجه امنیت وآرامش رادارد و بعنوان قدرت بین المللی تاثیرگذاراست.

فتاح محمدی درپایان از اداره بنیاد شهیدوامورایثارگران کهگیلویه بخاطر برنامه های جدید و اثرگذاری که دراین چندماه اخیر انجام داده قدردانی نمود.

وی در خصوص ساماندهی گلزار شهدا بویژه گلزار شهید «عزیزاله انجام»و جاده ارتباطی لنده وچاروسا قول همکاری داد.

درپایان با تقدیم لوح به پدر شهید «انجام»ازایشان تجلیل شد و بیانیه بنیاد شهیدوامورایثارگران در خصوص حمایت ازسپاه پاسداران و محکومیت سخنان رییس جمهوری آمریکا قرائت گردید.


ویژه برنامه(( در امتداد غربت)) در کنار مزار شهید عزیز الله انجام برگزار شد



تاریخ انتشار : 29 مهر 1396, 09:35



» اخبار مرتبط:

  • کاری ارزشمند و ابتکاری بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه برای اولین بار در کشور: ویژه برنامه (در امتداد غربت ) یادمان غریبانه شهدای تنها مانده در زادگاه خویش+پوستر
  • افتتاح گلزار تک مزاری شهید محمد آمده در روستای چال کلاغ کهگیلویه
  • گزارش کامل تصویری ویژه برنامه ((در امتداد غربت )) یادمان غریبانه شهدای تنها مانده در زادگاه خویش در روستای انجیر سیاه بخش چاروسا شهرستان کهگیلویه
  • معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شرکت در یادمان شهدا عبادت است
  • رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه خبر داد: تسریع روند بهسازی گلزار شهدای 6 روستای بخش چاروسا ودیشموک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟