مشروح اخبار


» توزیع ۲۰۰ بسته آموزشی با اعتبار ۸۰ میلیون ریال در بین دانش‌آموزان چاروسا




به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند، 

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۲۰۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان مناطق چاروسا و دیشموک توسط این بانک خبر داد.

 محمدعلی نیک منش صبح امروز در جمع دانش‌آموزان چاروسا با اعلام این خبر و با اشاره به رسالت‌های بانک مهر اقتصاد، اظهار کرد: این بانک وظایفی را در راستای مسوولیت‌های اجتماعی برای خود تعریف کرده است که تنها برای رشد و شکوفایی سطح کیفی جامعه و ترویج فرهنگ اسلامی انجام می‌گیرند.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حمایت از تحصیل دانش‌آموزان و کودکان از برنامه‌های جدی ما در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی به شمار می‌رود، بیان کرد: علاوه بر تداوم فعالیت‌های قبلی همانند؛ ترویج فرهنگ اسلامی حجاب، مشارکت در یادواره‌های شهدا و حمایت از زنان تاثیرگذار، به نیت برداشتن گامی هر چند کوچک برای محرومیت‌زدایی در حوزه آموزش و پرورش و تلاش برای ایجاد فرصت برابر تحصیلی، تصمیم گرفتیم که بسته‌های آموزشی را بین دانش‌آموزان مناطق چاروسا و دیشموک توزیع کنیم.

نیک‌منش اضافه کرد: با حضور در مدارس مناطق چاروسا و دیشموک، ۲۰۰ بسته آموزشی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون ریال در بین دانش‌آموزان این مناطق محروم توزیع شد.

 در آئین مسوولان ارشد بانک مهر اقتصاد و آموزش و پرورش چاروسا نیز حضور داشتند.

 

 



 

 



تاریخ انتشار : 2 آبان 1396, 16:41



» اخبار مرتبط:

  • آغازطرح هجرت با100دانش آموزدرقلعه رئیسی
  • برگزاری مانور ایمنی و زلزله در مدارس قلعه‌رئیسی
  • دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد کوتاه قدتراز سایر استان ها!
  • جوابیه آموزش و پرورش چاروسا به درج یک خبر به روی بعضی سایت های استان/ هیچ گونه ترک تحصیلی از سوی دانش آموزی در روستای مهتاب چاروسا صورت نگرفت/ برقراری عدالت آموزشی در مدارس صورت گرفت
  • زیرساخت‌های آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد با مشکل مواجه است/آیین تجلیل از 13 معلم برتر استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟