مشروح اخبار


» انتخابات تمام الکترونيک شورای دانش‌آموزی در شهرستان کهگيلويه برگزار شد.



مدير آموزش و پرورش شهرستان کهگيلويه گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی در 350 مدرسه شهرستان کهگيلويه برگزار شد

به گزارش راک نیوز  ، سيد لطف الله فروزان  صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در دهدشت  اظهار داشت: انتظار می‌رود که در این انتخابات دانش آموزان وظیفه شناس خوبی انتخاب شوند .

وی با اشاره به بیش از 350   انتخابات در مدارس شهرستان ، بیان کرد: در این انتخابات در شهرستان کهگيلويه  18 هزار دانش آموز شرکت کردند.

فروزان  در این همایش، گفت: ما توانستیم براي اولين بار در استان در این دوره از انتخابات از فضای رأی‌گیری دستی خارج شویم و به سمت رأی‌گیری الکترونیکی پیش برویم.

مدير آموزش و پرورش شهرستان کهگيلويه برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی را تمرین دموکراسی دانست و افزود: در کشوراسلامی ایران دانش آموزان با حضور در چنین جشن مشارکتی، خود را برای انتخاب های مهم و سرنوشت ساز مهیا می کنند که در دنیا کم نظیر است

معاون پرورشي  آموزش و پرورش شهرستان کهگيلويه در آیین برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در دبيرستان شهيد مطهري  بابیان اینکه باید شورای دانش‌آموزی در کنار مدیر مدرسه همکاری کنند، افزود: دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت باید طراحی شود؛ در برنامه کوتاه مدت به عنوان مشاوران و همراهان مدیر و به عنوان تصمیم گیرنده در امور اجرایی مدرسه و بهتر اجرا شدن فعالیت‌های مدارس فعالیت کنند.

رجبعلي حقاني اظهار داشت: شوراهای دانش آموزی بستر مناسبی برای پرورش مدیران آینده و دخالت عملی در سرنوشت خود است تا دانش آموزان برای ساختن فردای کشور آماده شوند

حقاني افزود: بهره‌مندی از توانمندی و تقویت مسئولیت‌پذیری در نسل آینده کشور از اهداف انتخابات شوراهای دانش‌آموزی است.

. در این آیین که ناظرين شهرستان و  فرهنگیان نیز حضور داشتند بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش و با نظم خاصی آغاز شد.



تاریخ انتشار : 3 آبان 1396, 16:17



» اخبار مرتبط:

  • نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شدند
  • احداث اولین ایستگاه دانش آموزی تحقیقات هواشناسی کشور در گچساران
  • توزیع 16 هزار پاکت طرح احسان دانش‌آموزی در گچساران+تصاویر
  • تیم فوتسال دانش آموزان گچساران قهرمان استان شد
  • مرحله دوم مسابقات قرآن دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمد دردهدشت آغازشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟