مشروح اخبار


» کشف بیش از 100کیلو گرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد



جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر شامل حشیش و تریاک و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر شامل حشیش و تریاک و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.  

به گزارش راک نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "کیقباد مصطفایی" در این باره گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان های گچساران و باشت در یک عملیات منسجم ، یکدستگاه خودروی حامل مواد مخدر و خودروی دیگری که اسکورت وسیله نقلیه حامل مواد مخدر بوده را متوقف کردند .  

وي اظهار داشت: عوامل پلیس با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از خودروی حامل مواد مخدر مقدار 97 کيلو گرم حشيش و چهار کيلو و600 گرم ترياک که به طرز ماهرانه در اين خودرو جاسازي شده بود را کشف و ضبظ کردند.  

جانشین فرماندهی انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به اينکه متهمان به مرجع قضايي تحويل و خودرو ها نيز به پارکينگ منتقل شدند در پايان خاطر نشان کرد: هم استاني هاي عزيز ضمن نظارت و کنترل بر رفتار فرزندان جوان خود، رفت و آمد آنها را رصد نموده و از ابتلاي آنها به ورطه اعتياد پيشگيري نمايند و هر نوع موارد مشكوك را از طريق تلفن فوريت هاي پليس 110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.



تاریخ انتشار : 4 آبان 1396, 22:13



» اخبار مرتبط:

  • کشف بیش از 50 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان گچساران
  • کشف بیش از۵۹کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری دو قاچاقچی در گچساران
  • سه قاچاقچی مواد مخدر در یاسوج دستگیر شدند
  • 246 کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد
  • 41کیلوگرم مواد مخدر در محور شیراز - یاسوج کشف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟