مشروح اخبار


» پخت نان محلی توسط زنان قلعه رئیسی برای زائران اربعین حسینی + تصاویر



پخت نان محلی توسط زنان قلعه رئیسی برای زائران اربعین حسینی.

به گزارش راک نیوز چاروسا سید حسن آرمند، صبح امروز با حضور جمع زیادی از زنان شهر قلعه رئیسی و با همکاری ستاد خواهران نماز جمعه این شهر اقدام به پخت بیش از ده هزار نان محلی برای موکب های زائرین اربعین حسینی کردند.

امروز خواهران و مادران قلعه رئیسی بار دیگر به یاد خلق حماسه های جاودان خود در هشت سال دفاع مقدس و پخت نان، تهیه گندم و دوخت لباس برای رزمندگان اسلام، در اقدامی خداپسندانه و در آستانه اربعین حسینی با پخت چندین کیسه آرد و تهیه نان محلی برای پذیرایی از زائران اربعین در موکب های بین کربلا و نجف آماده کردند.

 

 

 

خانم شهری آبدار از زنانی که در این کار حضور داشت در خصوص پخت نان برای زائرین اربعین حسینی گفت: عشق به امام حسین(ع) از زمان کودکی با گوشت و خون ما عجین شده است و همه ما به خدمت در این راه افتخار می کنیم و ما امروز افتخار می کنیم که در این راه قدم برداشتیم.

وی تاکید کرد: پیری و ناتوانی باعث شد که ما نتوانیم در اربعین حسینی شرکت کنیم ولی با این کارمان نشان دادیم اگر نتوانستیم برویم ولی با عشق به حسین(ع) ارادت خودمان را نشان می دهیم.

خانم نازخانم آتش بار هم هدف از این خدمت را عشق و ارادت به امام حسین(ع) دانست و بیان کرد: پخت نان تنها ترین کاری است که می توانیم برای خشنودی امام زمان(ع) و امام حسین(ع) داشته باشیم.

این بانوی قلعه رئیسی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس هم این وظیفه بسیار خوب را انجام می دادیم و با عمل خود نقشی در هشت سال دفاع مقدس داشتیم و امروز با وجود اینکه نمی توانیم با پای پیاده به کربلا برویم ولی با کارمان نقشی در مراسم اربعین حسینی داریم.

در پایان حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این خصوص یادآور شد: 70 نفر از زنان شهر قلعه رئیسی در اقدامی شایسته با تهیه کردن وسایلی از قبیل آرد و کپسول گاز خانگی توسط مسوولین و ستاد نماز جمعه شهر قلعه رئیسی اقدام به پخت نان کردند.

امام جمعه قلعه رئیسی اضافه کرد: این تعداد نفر از زنان قریب به 10هزار نان محلی پخت کردند و در ایام اربعین حسینی در مرز شلمچه و ما بین کربلا و نجف توزیع خواهند شد.

وی در پایان از بانوان و زنان شهر قلعه رئیسی که این اقدام شایسته را انجام دادند تشکر کرد.

 



تاریخ انتشار : 7 آبان 1396, 14:12



» اخبار مرتبط:

  • مراسم پیاده رویی و تجمع اربعین چاروسا در امامزاده سید محمود(ع) برگزار می‌شود
  • امام جمعه موقت قلعه رئیسی مطرح کردجهانی کردن شعار هیهات منا الذلة در تجمع اربعین
  • بخش چاروسا در استان غوره (بی کس)است
  • ماشین پسر قلعه‌نویی در مراسم اربعین حسینی+عکس
  • رسانه‌های غربی روز اربعین حسینی حیرت‌زده می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟