مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار معاون علمی رئیس جمهور بر راه اندازی پارک علم و فناوری استان تاکید کرد



استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار ستاری معاون علمی و فنآوری رئیس جمهوری و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان بر راه اندازی هرچه سریعتر پارک علم و فنآوری این استان تاکید کرد.

به گزارش راک نیوز:علی محمد احمدی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالای علمی و استعدادهای بالقوه استان، افزود: راه اندازی شرکت های دانش بنیان و زیست فنآوری، توجه ویژه به نخبگان و تقویت زیرساخت های دانشگاهی می تواند، فرصت توسعه همه جانبه استان را بیش از پیش فراهم آورد.

استاندار با بیان اینکه، کهگیلویه وبویراحمد در زمینه گیاهان دارویی، صنایع دستی، آب، انرژی و کشاورزی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: با معرفی ظرفیت ها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و اختصاص اعتبارات و منابع مناسب می تواند، افق روشنی را در این استان متصور شد.

احمدی، گزارشی از وضعیت اقتصادی استان به معاون رئیس جمهور و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ارائه داد و اظهار امیدواری کرد در دولت دوازدهم نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار از جمله کهگیلویه وبویراحمد باعث رشد و تعالی این مناطق شود.

وی در این دیدار از معاون رئیس جمهوری برای حضور در استان دعوت کرد و مقرر شد، دکتر ستاری به زودی به استان سفر کند و از نزدیک علاوه بر بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها، روند اجرای پارک علم و فنآوری و حمایت از شرکت های دانش بنیان را تسریع بخشد.



تاریخ انتشار : 7 آبان 1396, 14:56



» اخبار مرتبط:

  • دیدار معاون آموزش، پژوهش و فنآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با استاندارکهگیلویه وبویراحمد
  • استاندارکهگیلویه و بویراحمد: تقویت زیرساخت ها و جذب سرمایه گذار زمینه توسعه اقتصادی را فراهم می کند
  • دیدار استاندارونمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس جمهور+گزارش تصویری
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمدخبرداد: ابلاغ 40 میلیاردی رئیس جمهور برای ساخت پارک علم و فناوری استان
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد با معاون رئیس جمهور دیدار کرد+تصویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟