مشروح اخبار


» مانور اسکان اضطراری در کهگیلویه برگزار شد



با هدف افزایش توان و آمادگی گروه‌های امدادی و نهادهای مختلف برای مقابله با حوادث مانور اسکان اضطراری از سوی هلال احمر کهگیلویه در روستای طولیان از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.


به گزارش راک نیوز:فرماندار کهگیلویه روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مانور اظهار داشت: با توجه به اینکه احتمال وقوع حوادث و بلایای طبیعی مانند زلزله وجود دارد، دستگاه‌های دولتی به‌ویژه نهادهای امدادرسان باید از آمادگی لازم برای مواجه شدن با این حوادث برخوردار باشند.

علی پوزش افزود: در هنگام وقوع حوادث طبیعی، مدیریت اصولی حوادث می‌تواند به کاهش میزان تلفات و فراهم کردن زمینه آرامش برای حادثه دیدگان کمک کند.

وی با اشاره به امکانات محدود شهرستان در مقابله با انواع حوادث اظهار کرد: سرعت عمل اورژانس 115 و آتش نشانی در این مانور قابل تقدیر است.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه نیز در این مانور افزود: در این مانور بیش از 150 نفر از نیروهای کارگروه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از نیروهای امداد و نجات هلال احمر، اجرایی، بهداشتی، خدماتی، آتش نشانی، اورژانس، برق، آبفا، آموزش و پرورش، بهزیستی و اداره گاز شرکت داشتند.

سید عادل رهبریان بیان کرد: انتقال مصدومان فرضی حادثه به مکان امن، برپایی 15 چادر، اسکان موقت، برقراری ارتباطات مخابراتی و اورژانسی از جمله اقدامات نمادین این مانور یک روزه بود.

وی گفت: مانور ایمنی باعث ایجاد هماهنگی، تعامل، ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف اعضای کارگروه‌ها در صورت وقوع حوادث احتمالی نظیر زلزله می‌شود.

رهبریان از همکاری همه نهادها در برگزاری این مانور تقدیر کرد.

روستای طولیان با بیش از سه هزار نفر در پنج کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.



تاریخ انتشار : 11 آبان 1396, 14:24



» اخبار مرتبط:

  • اولین مانور امداد و نجات جاده ای در محور یاسوج به شیراز برگزار شد
  • مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران:مانور امداد و نجات در روستای بی بی جان آباد برگزار می‌شود
  • مانور امداد و نجات اضطراری در دهدشت برگزار شد
  • مانور خروج اظطراری،آوار واسکان به مناسبت هفته دولت در شهرستان کهگیلویه برگزار شد
  • برگزاری مانور بزرگ تخلیه و اسكان اضطراری دردانشگاه صنعتی خاتم الانبیاءبهبهان+تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟