مشروح اخبار


» خدمات رسانی به بیش از 200هزار زائر اربعین حسینی توسط موکب پذیرایی هیات رزمندگان اسلام کهگیلویه



مسول موکب بذیرایی هیات رزمندگان اسلام کهگیلویه از خدمات رسانی به بیش از 200هزار زایر اربعین حسینی توسط موکب پذیرایی هیات رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه خبر داد

به گزارش راک نیوز؛سید خدایار زینی پور مسول موکب هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت؛از زمان برپایی این موکب پذیرایی تا کنون به بیش از 230هزار زائر اربعین حسینی در قالب وعده های غذایی صبحانه،نهار،شام و میان وعده خدمات رسانی کرده است.


وی افزود؛ این موکب برای اولین بار و در سطح عظیمی از فعالیت‌های فرهنگی و‌ اعتقادی و در مسیر بیش از 9 استان به نام‌های خراسان جنوبی، سیستان و‌بلوچستان، کرمان،یزد، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، هرمزگان، تهران و اصفهان به مدت 14 شبانه روز در حال خدمت رسانی می باشد.

مسئول موکب هیأت رزمندگان اسلام کهگیلویه، این موکب را تماماً مردمی و بدون وابستگی به هیچ نهاد و سازمانی عنوان و تصریح کرد: به همت مردم خیر شهرستان و بخش‌های تابعه مقدار زیادی از اقلام پذیرایی برای زائرین جمع‌آوری شده که با توجه به تعدد زائرین بیش از 9 استان از این مسیر؛ نیاز به جمع‌آوری اقلام بیشتری را می‌طلبد.

زینی‌پور، سر جمع اقلام نقدی و غیر‌نقدی جمع‌آوری شده را بیش از 100 میلیون تومان دانست و بیان کرد: در حال حاضر به اقلامی همانند انواع حبوبات، شربت، شکر، برنج و‌ گوشت ونوشابه جهت پذیرایی از زائرین نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در این موکب فعالیت‌های مختلف عقیدتی، فرهنگی، پزشکی و‌ درمانی انجام‌ می‌شود، گفت: پذیرایی در وعده‌های مختلف صبحانه، ناهار، شام، میان وعده، توزیع بسته‌های فرهنگی و خدمات درمانی از جمله مهم‌ترین خدمات این موکب می باشد.

زینی‌پور از تجهیز یک درمانگاه کامل جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این موکب خبر داد و افزود: هم‌چنین در این موکب استراحت‌گاه ویژه خواهران و برادارن و غرفه‌های فرهنگی دارد و درحال استفاده است.

مسأول موکب هیأت رزمندگان اسلام کهگیلویه، با بیان اینکه این موکب در مسیر زائرین بیش از 9 استان بوده و می‌تواند نقش بسزایی در انتقال آداب و رسوم فرهنگ شهرستان داشته باشد، خواستار تلاش و همکاری مردم شهرستان در راستای خدمات‌دهی مطلوب به زائرین با اهداء کمک‌های نقدی و غیرنقدی آن‌ها به این موکب شد.

زینی‌پور از همکاری تعدادی از نهادهای خدماتی از جمله هلال احمر، شبکه بهداشت، اتاق اصناف، اداره برق، منابع طبیعی و شهرداری،اب وفاضلاب روستایی،اداره ی تعاون و اداره ی راه ،هلال احمر ومیراث فرهنگی  در برپایی موکب خبر داد.

زینی پور افزود؛در این موکب بیش از 100خادم زن و مرد به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.



با توجه به اینکه کاروان اربعین حسینی استان‌های کرمان، فارس، یزد، سیستان و‌بلوچستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه وبویراحمد، اصفهان، تهران و بوشهر از روز دوم آبان‌ماه به سمت مرز شلمچه حرکت می‌کنند و از مسیر موکب هیأت رزمندگان کهگیلویه تردد می‌نمایند، این موکب همچنان نیازمند کمک‌های خیر مردم ولایی است؛ شماره حساب موکب هیأت رزمندگان اسلام کهگیلویه (6037997145830825).


لازم به ذکر است این موکب پذیرایی تا شنبه مورخ 20ابان ماه به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می باشد



تاریخ انتشار : 16 آبان 1396, 14:23



» اخبار مرتبط:

  • ویژه برنامه‌های اربعین حسینی در موکب طریقه الکربلا گچساران برگزار می‌شود+جزئیات
  • زائران پاکستانی اربعین حسینی در موکب هیات رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه پذیرایی شدند/تصاویر
  • همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی: موکب طریقه الکربلا گچساران فعالیت خود را آغاز کرد
  • گچساران توقفگاه 60 هزار زائر ایرانی و خارجی اربعین حسینی است
  • موکب مردم گچساران در مرز شلمچه راه اندازی می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟