مشروح اخبار


» 84 طرح اشتغالزایی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد به بهره برداری رسید



مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: 84 طرح اشتغالزایی با سرمایه گذاری افزون بر 18میلیارد و 930میلیون ریال در دهه فجر امسال در این استان به بهره برداری رسید.


به گزارش راک نیوز: فرید محبی در آیین بهره برداری از این طرح ها در یاسوج گفت: با اجرای این طرح‌های اشتغال زا در بخش های دامداری، کشاورزی، صنعت و خدمات بیش از 84 خانوار زیر پوشش کمیته امداد توانمند شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 902 طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان و در شهرها ومناطق مختلف اجرا شده است.
محبی میزان سرمایه گذاری برای این تعداد طرح اشتغالزایی را افزون بر 462 میلیارد و 700میلیون ریال ذکر کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و 500 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان در قالب یک هزار و 800 خانوار با اجرای طرح های اشتغالزایی از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.
وی یادآور شد: همچنین در سال جاری تاکنون یک هزار و 600 خانواده نیازمند پشت نوبت به جمع خانواده های زیرپوشش این نهاد حمایتی پیوسته است.
وی افزود: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان زیر پوشش از طریق ایجاد طرح های اشتغالزا و خروج تدریجی آنها از چرخه حمایتی است.
وی ادامه داد: پالایش افراد و خانوارهای مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد بر اساس ملاک هایی شامل ایجاد اشتغال، ازدواج، بازگشت سرپرست زندانی یا سرباز، خانه دار شدن با دریافت تسهیلات مسکن و بهبود سرپرست بیمار خانوار انجام و خانوارهای پشت نوبت جایگزین آنها می‌ شوند.



تاریخ انتشار : 17 بهمن 1396, 10:53



» اخبار مرتبط:

  • 2855 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • کهگیلویه و بویراحمد جزو ضعیف ترین استان های کشور در جذب اعتبارات اشتغالزایی
  • پرداخت 280 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک مهراقتصادکهگیلویه و بویراحمد ۱۳۰میلیارد ریال وام می دهد
  • استقرار اداره کمیته امداد در بخش سوق وسرفاریاب
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟