مشروح اخبار


» در دیدار استاندار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم مطرح شد



تسریع در روند اجرای پروژه‌های استان با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا از اولویت هاست.

به گزارش راک نیوز"علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز با سردار عبدالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرد.

عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز در این نشست حضور داشتند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده قرارگاه سازندگی در این دیدار در زمینه‌های محور ارتباطی پاتاوه – دهدشت، آبرسانی به شهرهای چهارگانه استان و  تأمین آب اراضی دهدشت غربی به بحث و گفتگو پرداختند.

علی محمد احمدی در این دیدار با تاکید بر اینکه ‌محور پاتاوه به دهدشت یکی از قطعات مهم کریدور جنوب به شمال است، تصریح کرد: این جاده بنادر جنوبی از جمله بندر امام را بیش از 200 کیلومتر به مرکز کشور نزدیک‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: با بهره‌بردای از این محور بسیاری از شهرها و روستاهای استان از بن‌بست خارج می‌شوند و نقش مهمی در توسعه گردشگری منطقه دارد.

احمدی خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه تأمین آب اراضی دهدشت شد و گفت: پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی که بیش از 5500 هکتار از اراضی منطقه را تأمین آب خواهد کرد دارای اهمیت و از خواسته‌های به حق مردم منطقه است.

وی گفت: با توجه به موضوع تنش آبی در استان به ویژه مناطق گرمسیری، طرح آب‌رسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق یکی از پروژه‌های مهم دولت در راستای محرومیت زدایی است.

احمدی افزود: با بهره‌برداری از این طرح علاوه بر تأمین آب شرب این چهار شهر، آب 350 روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بیش از 87 هزار و 700 نفر نیز تأمین  می‌شود.



تاریخ انتشار : 25 بهمن 1396, 14:55



» اخبار مرتبط:

  • پيشرفت 56 درصدي جاده ملي پاتاوه به دهدشت
  • قطعه دوم جاده پاتاوه - دهدشت امسال به بهره برداری می رسد
  • پیشرفت 70 درصدی قطعه سوم محور پاتاوه – دهدشت
  • با احداث راه ارتباط شهرستان های لنده و بهمئی از بن بست خارج می شود
  • محور ملی ارتباطی پاتاوه ـ دهدشت 68 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟