مشروح اخبار


» رئیس ستاد بحران کشور: بخش‌های از ابدان جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد



رئیس ستاد بحران کشور گفت:بخش‌های از ابدان جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.

به گزارش راک نیوز ، اسماعیل نجار امشب در جمع خبرنگاران در خصوص عملیات امداد و نجات در محل سقوط هواپیما گفت: روز اول به دلیل وضعیت جوی عملیاتی امکان‌پذیر نبود اما در روز دوم بالگردهایی به محل اعزام کردیم اما نتوانستند محل حادثه را پیدا کنند اما در روز گذشته تلاش هایی گسترده مای که انجام شد محل سقوط مشخص شد

رئیس ستاد بحران کشور گفت: تیم ارزیابی اعزام شد و به همراه تیم ارزیابی 24 نفر از کوهنوردان حرفه‌ای و نخبه با تجهیزات و امکانات کامل به سمت منطقه سقوط اعزام شدند و تجهیزات طوری بود که میتوانستند شب را در محل حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: به دلیل وضعیت نامساعد جوی امکان عملیات میسر نبود و در نهایت مقرر شد افرادی که حضور دارند تا توان و امکاناتی که در اختیار دارند و جست و جو که انجام دادند را به پایین منتقل کنند و خودشان هم بیایند و عملیات متوقف شد.

نجار اضافه کرد: امدادگران توانستند با کوله‌پشتی که در اختیار داشتند بخش‌های از ابدان جانباختگان را به پایین منتقل و به یاسوج انتقال و در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

رئیس ستاد بحران کشور گفت: بر اساس اعلام هواشناسی بارش‌ها در این منطقه تا دوشنبه ادامه دارد، ضمن ابراز همدری با کسانی که عزیزان خود را از دست دادند توجه داشته باشند که تمام تلاش این است که عزیزان دیگری را از دست ندهیم.

وی تصریح کرد: کوهنوردانی که در منطقه هستند همه داوطلبانه آمدند و این آمادگی را دارند که در صورت مساعد شدن هوا مجددا به محل حادثه برای بقیه عملیات بازگردند و خواهش داریم از خانواده جانباختگان به صبر و شکیبایی خود ادامه دهند.

نجار خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و هلال احمر و اورژانس و دو استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان  که در این سانحه درگیر هستند این است که در کوهتاترین زمان اقدامات موثر را انجام دهند و اجساد را به پایین منتقل کنند.



تاریخ انتشار : 3 اسفند 1396, 05:21



» اخبار مرتبط:

  • امدادگران در حال بازگشت از محل سقوط هواپیمای ای تی آر هستند
  • انتقال سریع اجساد جانباختگان هواپیمای«ای تی آر» اولویت ستاد بحران
  • انتقال اجساد جانباختگان سقوط هواپیما در کمترین زمان انجام می‌شود
  • پیکر قربانیان سانحه هوایی، روز چهارشنبه به یاسوج منتقل می‌شود
  • حضور 150 نیروی متخصص امدادی در محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟