مشروح اخبار


» رئیس اداره آبفای سوق عنوان کرد:اجرای طرح همیار آب در مدارس ابتدایی شهر سوق




به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز و با حضور رئیس امور آب و فاضلابشهری سوق  طرح همیار آب در  آغاز شد.

عبدالعلی مرتضوی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری سوق  با بیان اینکه این طرح در بیشاز 5 مدرسه ابتدایی شهر سوق اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در اجرای این طرح که با همکاری آموزش و پرورش سوق  صورت گرفت کارشناسان اراده آبفای شهری  و مبلغ فرهنگی آبفای  استان با حضور در مدارس ابتدایی راههای  مصرف بهینه آب و مطالبه مرتبط با اهمیت آب را برای دانش‌آموزان آموزش خواهند داد.

مرتضوی با اشاره به اینکه این طرح طی سال جاری در سطح مدارس ابتدایی شهر دهدشت اجرا  شده است یادآور شد: در سال گذشته نیز این طرح در 45 مدرسه ابتدایی شهر دهدشت اجرا شد.

وی  اجرای این طرح را گامی موثر در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب دانست و گفت: کودکان به عنوان آینده‌سازان و قشر اثر گذار جامعه  نقش بسزایی در ترویج مصرف بهنیه آب دارند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری سوق با بیان اینکه در اجرای  طرح همیار علاوه بر اینکه مسائل مرتبط با آب و مصرف بهینه آن با زبان ساده بیان می‌شوند، بسته‌های آموزشی نیز بین آنها توزیع خواهد شد.



تاریخ انتشار : 6 اسفند 1396, 05:50



» اخبار مرتبط:

  • الگوی مصرف آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نیازمند اصلاح است
  • فراخوان آبفای شهری برای تهیه کلیپ صرفه جویی آب
  • سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب یاسوج منصوب شد
  • فرهنگسازی مصرف بهینه آب با تولیدآثارهنری درکهگیلویه وبویراحمد/مدیرکلی که از هنرمندان کمک خواست
  • تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سی‌سخت و چرام احداث می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟