مشروح اخبار


» حجم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ درصد افزایش یافت



معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۶۹ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان خبر داد و گفت: حجم تصفیه‌خانه‌های فاضلاب ۵۷ درصد افزایش یافت.


به گزارش راک نیوز ، مسعود مرادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیگیری و برنامه ریزی‌های انجام شده توسعه شبکه فاضلاب  و  احداث تصفیه خانه فاضلاب در سطح شهرهای استان طی  سه سال اخیر جهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه تکمیل، راه‌اندازی و بهره‌برداری تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان در دو فاز اول و دوم از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها بوده است، عنوان کرد: با  بهره‌برداری فاز اول و دوم تصفیه‌خانه فاضلاب دوگنبدان مطالبه  13 ساله و 11 ساله شهروندان گچسارانی تحقق یافت.

مرادیان همچنین از اجرای 69.2 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای استان طی سه سال اخیر خبر داد و افزود:  طی همین مدت بیش از 16 کیلومتر شبکه اصلی  فاضلاب در شهرهای استان اجرا شده است.

 معاون مهندسی و توسعه شرکت آب  و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 7 کیلومتر خط انتقال فاضلاب در شهرهای استان در سه سال اخیر به مرحله اجرا در آمده است.

مرادیان از افزایش 57 درصدی حجم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای استان طی همن مدت خبر داد  و گفت: شروع عملیات اجرایی دو تصفیه خانه فاضلاب شهرهای سی سخت و چرام که از مطالبات جدی شهروندان سی‌سختی بود نیز از دیگر طرح‌های مهم  در حوزه فاضلاب است.



تاریخ انتشار : 12 اسفند 1396, 13:39



» اخبار مرتبط:

  • معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: اجرای 38 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای سی‌سخت و چرام احداث می‌شود
  • 88 درصد پیشرفت فیزیکی فاز 2 فاضلاب گچساران
  • انتظار 14 ساله برای بهره برداری پیش تصفیه‌خانه دوگنبدان به پایان رسید
  • قائم مقام آبفای کهگیلویه و بویراحمد: عنوان :تكمیل مطالعات طرح فاضلاب شهرهای باشت و لنده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود